اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری اردبیل:

ملت ایران در 22 بهمن قدرت تاثیرگذاری خود را به دنیا نشان می‌دهد

سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: ملت ایران با حضور شکوهمند در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر قدرت تاثیرگذاری و نفوذپذیری خود را در تمام دنیا و ملل آزادیخواه نشان می‌دهند.

ملت ایران در 22 بهمن قدرت تاثیرگذاری خود را به دنیا نشان می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل و تقدیر از اعضای سابق شورای شهر گفت: هر چند استکبار جهانی در این روزهای اخیر به برخی از پریشان‌گویی‌ها و گزافه سخنگویی روی آورده است اما ملت ایران که در صلابت و آزادیخواهی زبانزد خاص و عام است و با راهپیمایی گسترده 22 بهمن بار دیگر نشان می‌دهند که حریم‌دار انقلاب و ولایت هستند و هرگز حاضر نیستند صیانت از ارزش‌های نظام را با چیز دیگری معاوضه کنند.

وی با اشاره به تفاوت انقلاب‌های دنیا با نهضت بزرگ جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: بزرگترین انقلاب ما توسل و تکیه بر رهبریت صالح و ولایت به عنوان دژ مستحکم است که با داشتن چنین سرمایه‌ای انقلاب اسلامی امروز مرزهای جهانی و بین‌المللی را درنوردیده و به نقطه اوج و سبک واقعی رسیده است.

سرپرست فرمانداری اردبیل افزود: دولت یازدهم تلاش می‌کند تا با گسترش روابط با کشورهای مختلف دنیا روح آزادیخواهی، احترام به انسان‌ها و تعامل به همه ملت‌ها و سران دنیا را نشان دهد اما برخی از اظهارات سخیف آمریکایی‌ها در ماه‌های اخیر نشان داده است که آمریکا نمی‌تواند برای ملت ایران قابل اعتماد باشد و ما در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخی کوبنده به داستان‌سرایی آن‌ها خواهیم داد.

وی با اشاره به جایگاه عظیم ملت ایران در معادلات جهانی و بین‌المللی گفت: این قدرت و صلابت نشات گرفته از روح اعتقادی و ارزشی مردم ما است که نمود و نشانه‌هایی از آن را در جنگ هشت ساله، ایام سازندگی و بازیابی هویت اصیل مشاهده کردیم.

این مسئول از شورا به عنوان محصول ارزشمند انقلاب اسلامی در صیانت از دموکراسی واقعی و مردم سالاری حقیقی یاد کرد و ادامه داد: شورا هر چند در سال‌های اخیر به دلیل برخی بی‌توجهی‌ها و اشتباهات دولت گذشته دچار ضعف و نارسایی شده اما دولت یازدهم تلاش می‌کند تا جایگاه شورا احیا شود و بسیاری از کارهای مردم از طریق مدیریت شورا مورد اهتمام و توجه قرار گیرد.

این عضو با سابقه شورای شهر عنوان کرد: ما در مدت 16 سالی که در شورا بودیم سعی کردیم تا با تمام توان در خدمت مردم باشیم و امروز نیز در سنگر فرمانداری اردبیل به این رسالت و وظیفه خدمتگزاری ادامه داده و تلاشمان بر این است یاریگر شورا و شهرداری اردبیل باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم از زحمات 16 ساله جواد زنجانی نائب رئیس سابق شورای شهر اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایا قدردانی شد و سرپرست فرمانداری اردبیل صندلی خود را در شورا به صورت رسمی تحویل حسین افسانه نائب رئیس جدید شورای شهر کرد.

انتهای پیام/62001/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول