اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان

محدودیت‌های ترافیکی شهر زنجان در 22 بهمن اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در گفت‌وگو با فارس محدودیت‌های ترافیکی شهر زنجان را به مناسبت 22 بهمن تشریح کرد.

محدودیت‌های ترافیکی شهر زنجان در 22 بهمن اعلام شد

مقصود شمس‌‌آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: شهر زنجان محدودیت‌های ترافیکی خود را به مناسبت 22 بهمن خواهد داشت.

وی تقاطع امیر کبیر را محل آغاز راهپیمایی 22 بهمن ماه زنجان اعلام و اضافه کرد: این مراسم تا امامزاده سید ابراهیم ادامه می‌یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اعمال محدودیت برای تردد وسایط نقلیه برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه خبر داد و تصریح کرد: این محدودیت از میدان 15 خرداد ماه اعمال می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه محدودیت ترافیکی روز سه‌شنبه از میدان 15 خرداد ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: این محدودیت تا تقاطع صدر جهان ادامه می‌یابد.

شمس‌آذر تاکید کرد: همه خیابان‌های منتهی به خیابان امام از جمله مهدیه به سمت تقاطع امیرکبیر و ذوالفقاری به طرف سبزه میدان در ساعت برگزاری راهپیمایی بسته می‌شوند.

وی با توصیه به مردم برای استفاده از وسایط نقلیه عمومی در روز 22 بهمن گفت: عدم استفاده از وسایط نقلیه شخصی در آن روز به نفع خود مردم است چرا که رفت و آمد را تسهیل می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ساعت آغاز اعمال محدودیت ترافیکی را در شهر زنجان هفت صبح اعلام کرد و افزود: این محدودیت‌ها تا پایان مراسم ادامه می‌یابد.

این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد افزایش ترافیک سطح شهر گفت: این افزایش به دلیل نزدیک شدن روزهای پایان سال است.

شمس‌آذر راهکار کاهش ترافیک شهری را در این روزها، استفاده از وسایط نقلیه عمومی اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد بی‌نظمی‌های موجود در برخی خیابان‌های شهر زنجان به لحاظ سوار و پیاده شدن مسافر تاکید کرد: این خیابان‌ها تا چند وقت پیش توسط ماموران کنترل می‌شدند ولی در حال حاضر توسط دوربین کنترل می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان ابتدای جاده همایون و سه‌راه امجدیه را از جمله مناطقی اعلام کرد که در حال حاضر توسط دوربین کنترل می‌شوند.

انتهای پیام/73004/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول