اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوثری در گفت‌وگو با فارس:

کاخ سفید پاسخ زیاده‌گویی‌های خود را 22 بهمن می‌گیرد / ادبیات تهدید ما را متحدتر می‌کند

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سران کاخ سفید پاسخ زیاده‌گویی‌ها و زورگویی‌های خود را در روز 22 بهمن از سوی ملت ایران می‌گیرند.

کاخ سفید پاسخ زیاده‌گویی‌های خود را 22 بهمن می‌گیرد / ادبیات تهدید ما را متحدتر می‌کند

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ملت ایران طی بیش از سه دهه که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، همواره با توطئه‌ها و مانع‌تراشی‌های کشورهای استکباری به ویژه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس روبه‌رو بوده‌اند.

وی تصریح کرد: تمام این توطئه‌ها و دسیسه‌ها با ایثار، فداکاری، استقامت و حرکت در راه ولایت از سوی ملت ایران خنثی شده و با وجود سختی‌های بسیار توانستیم اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز دیگر برای افکار عمومی جهان واضح و آشکار شده که کشورهای غربی نمی‌خواهند ملت‌های آزادی‌خواه و مستقل در تحقق اهداف و برنامه‌های خود موفق بوده و برای عدم موفقیت و پیشرفت این کشورها به طور مداوم توطئه می‌کنند.

کوثری متذکر شد: مشکل سران و تصمیم‌گیران کشورهای استکباری به ویژه سران کاخ سفید این است که درک صحیح و درستی از توان و اقتدار ملت‌ها نداشته و تصور می‌کنند با استفاده از توان نظامی و مالی و رسانه‌ای خود می‌توانند، مردم این کشورها را وادار به سرسپردگی و دست برداشتن از اصول و آرمان‌های خود کنند.

* ادبیات تهدید ملت ما را متحد‌تر می‌کند

وی با اشاره به اظهارات خصمانه مقامات آمریکایی طی روزهای اخیر علیه ملت ایران و بیان تهدیدهای پوچ علیه کشورمان گفت: بیش از سه دهه است که سران کاخ سفید از این ادبیات استفاده کرده و تصور می‌کنند با تهدید ملت ایران، می‌توانند ما را از پیگیری اهداف و آرمان‌های انقلابی خود و حرکت در مسیر ولایت منع کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این در حالی است که هر گاه آمریکایی‌ها و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب از ادبیات تهدید استفاده کرده‌اند، مردم ما متحد‌تر از گذشته از نظام و ولایت حمایت کرده‌اند.

کوثری با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن اذعان داشت: به طور قطع پاسخ زیاده‌گویی‌ها و اظهارات خصمانه سران کاخ سفید را ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال خواهند داد.

انتهای پیام/2302/ن40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول