اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

22 بهمن بالاترین فتح تاریخ ایران است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن بالاترین فتح و سرآمد تمام روزهای تاریخ ایران است.

22 بهمن بالاترین فتح تاریخ ایران است

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 22 بهمن یکی از بی‌نظیرترین و باشکوه‌ترین فتح و سرآمد تمام روزهای تاریخ ایران است.

وی یادآور شد: مردم با حمایت و حضور خود در این روز، نظام 7 هزار ساله کشور را تغییر و یک نظام مدرن  جایگزین آن کردند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روز 22 بهمن انسان‌ها سرنوشت خود را ساخته و ملت ایران با رهبری قدرتمند دست به یک انقلاب صد درصد مردمی زدند که نتیجه آن پیروزی شکوهمند ایران اسلامی است.

فتاحی به راهپیمایی مردمی روز 22 بهمن سال 1357 اشاره کرد و گفت: یوم الله 22 بهمن سال 1357 در تاریخ بشریت و تاریخ ملت ایران به جهت وحدت و یکپارچگی ملت ایران برای همیشه در اذهان ماندگار شد.

وی ادامه داد: این پیروزی متعلق به همه مردم ایران بوده و همه در این پیروزی مهم و حیاتی سهیم هستند چرا که همه ملت در آن شرکت مستقیم داشته و کشور خود را ساختند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن تاریخ عوض شد زیرا که فرهنگ 7 هزار ساله نظام پادشاهی با رهبریت یک انسان مومن و با تقوا امام خمینی، به نظام مردمی تبدیل و به پیروزی رسید.

فتاحی اذعان داشت: 22 بهمن را باید یک روز فراملی در تاریخ ایران محسوب کنیم زیرا که روز پیروزی مظلوم بر ظالم بوده و مظهر وحدت و یکپارچگی تمام ملت مسلمان ایران از هر قوم و نژاد است.

وی یادآور شد: روز 22 بهمن را نه تنها در ایران بلکه باید در تمام دنیا ارج بنهند چرا که این پیروزی حاصل زحمات انسان‌هایی بوده که با دست خالی اما با ایمان، اخلاص و با هدف بر قدرتمند‌‌ترین نیروهای نظام وقت پیروز شدند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: 22 بهمن نقطه‌ای بر تمام سرمشق‌های ملت‌ها بوده و ارزشی است که متعلق به تمام ملت ایران بوده و این در سایه وحدت ملت ایران است.

فتاحی افزود: این وحدت و یکپارچگی در هیچ ملتی و هیچ دنیایی وجود نداشته و امیدواریم مردم با شرکت هر چه باشکوه‌تر در راهپیمایی 22 بهمن صدای وحدت خود را به گوش جهان و جهانیان برسانند.

انتهای پیام/61007/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول