اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دماوند:

تمام ادارات دماوند برای برپایی باشکوه راهپیمایی 22 بهمن تلاش کنند

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند تأکید کرد: تمام نهادهای دولتی شهرستان دماوند باید برای برپایی باشکوه راهپیمایی 22 بهمن تلاش کنند.

تمام ادارات دماوند برای برپایی باشکوه راهپیمایی 22 بهمن تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محسن قاصدی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در سالن اجتماعات فرمانداری دماوند گفت: تمام نهادهای دولتی و دستگاه‏‌های اجرایی شهرستان دماوند باید با انجام وظایف محوله، برای برپایی باشکوه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تلاش و همکاری کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئله مهم و اصلی، حفظ نظام و خدمت به مردم است.

وی افزود: اطاعت از رهبری و پیروی از خط امام و شهدا و نیز اطاعت از قانون و مقررات و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی باید در سرلوحه امور مسئولان و مدیران دولتی باشد.

قاصدی ادامه داد: در خصوص برنامه‌های دهه فجر نیز باید به گونه‌ای عمل کنیم که آیندگان بتوانند از گرامیداشت این دهه به خوبی یاد کنند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند با تأکید بر اینکه تمام ادارات در این زمینه همکاری و هماهنگی داشته باشند، تصریح کرد: وظیفه هر نهاد طبق سنوات گذشته معین و مشخص است و ادارات علاوه بر انجام وظایف محوله، هماهنگی‌های لازم را با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان داشته باشند.

ساعت و مسیر راهپیمایی 22 بهمن در بام ایران در نشست مسئولان ستاد دهه فجر دماوند مشخص شد.

در جلسه هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن در سالن اجتماعات فرمانداری دماوند که با حضور مسئولان ادارات یا نماینده‏‌های آنان برگزار شد، حاضران در خصوص برپایی و حضور در راهپیمایی این روز بزرگ اعلام آمادگی کردند.

در پایان، ساعت و مسیر راهپیمایی در دماوند طبق روال همه ساله، ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان 17 شهریور این شهر تعیین شد.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول