اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراوان در مجلس:

22 بهمن روز حریت و آزادی ملت ایران است

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام اقشار مردم در جشن 22 بهمن که روز حریت و آزادی ملت ایران است، حضور گسترده خواهند داشت.

22 بهمن روز حریت و آزادی ملت ایران است

هدایت‌الله میرمرادزهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراوان اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی های ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و حکومت دست نشانده آنان در منطقه است که باید جشن های این ایام به نحو مطلوب، شایسته و در شأن ملت ایران برگزار شود.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران با وحدت و همدلی در مقابل ظلم و زور ایستادگی کردند و با هدایت‌های رهبر کبیر انقلاب، نعمت جمهوری اسلامی را برای ایران به ارمغان آوردند.

این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی با خون شهدا و هدایت و رهبری امام خمینی به ثمر رسیده و ما هم باید برای حفظ آن باید پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب باشیم.

وی خاطرنشان کرد: لازم است این روز به یاد ماندنی برای ملت ایران، هر ساله جشن گرفته شده و گرامی‌داشته شود.

میرمرادزهی گفت: 22 بهمن روز حریت و آزادگی ملت ایران است، همه وظیفه داریم این جشن را با حضوری گسترده برگزار کنیم.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: باید اهداف انقلاب را به نسل آینده منتقل کرده و به آنها یاد بدهیم که ذلت را نپذیرند و امورات کشور را به پشتوانه علم و دانش و توانایی خود پیش ببرند.

این مسئول متذکر شد: در روز 22 بهمن باید با حضور گسترده خود در راهپیمایی به دشمنان بفهمانیم که پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران که برای آن خون داده‌ایم، تا پای جان ایستاده‌ایم و روز به روز درخت انقلاب تنومندتر خواهد شد.

وی در پایان بر حضور تمام اقشار مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و اذعان داشت: باید روز 22 بهمن را که شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ما نهادینه کرد، با حضور گسترده جشن بگیرم.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول