اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

پرداخت 120 میلیون تومان حق بیمه به مددجویان امداد فردوس

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس از پرداخت 120 میلیون تومان حق بیمه به مددجویان زیر پوشش امداد این شهرستان خبر داد.

پرداخت 120 میلیون تومان حق بیمه به مددجویان امداد فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در حال حاضر حق بیمه تامین اجتماعی برای 370 خانوار تحت حمایت امداد فردوس واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت حق بیمه در سال‌های اخیر از طریق کمیته امداد امام خمینی و با هدف توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش این نهاد صورت گرفته است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 120 میلیون و 895 هزار تومان حق بیمه تامین برای مددجویان امداد فردوس پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد فردوس افزود: این تعداد بیمه شده تامین اجتماعی شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد شهرستان هستند.

پاکدل تصریح کرد: تعداد 58 زن سرپرست خانوار، 119 مجری طرح‌های اشتغال‌زایی و 193 خانوار روستایی بیمه شده زیر پوشش امداد از مزایای بیمه‌های تامین اجتماعی بهره‌مند و حق بیمه و سرانه درمان آنان از طریق کمیته امداد امام خمینی پرداخت می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیمه‌شدگان از همه مزایای بیمه‌های تامین اجتماعی بهره‌مند هستند، یادآور شد: پرداخت هزینه‌های درمانی، بیمه عمر و بازنشستگی مجریان طرح‌های خوداشتغالی و زنان سرپرست خانوار شهری از مزایای بیمه‌های تأمین اجتماعی است.

حمایت امداد از 1500 خانوار شهری و روستایی

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس افزود: حمایت از یک‌هزار و 503 خانوار شهری و روستایی به تعداد 2 هزار و 660 نفر شامل نیازمندان بالای 60 سال، زنان بی‌سرپرست، همسر سرباز، زندانی و بیماران از کارافتاده و پرداخت ماهانه 67 میلیون تومان کمک معیشت به این افراد از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد این شهرستان است.

پاکدل خاطرنشان کرد: کمک به یک‌هزار و 521 نفر از افراد نیازمند و تحت حمایت به مبلغ 51 میلیون و 950 هزار تومان، تامین هزینه دارو و درمان خانواده‌های تحت حمایت و غیر تحت حمایت و نیز برخورداری از خدمات بهداشتی و تغذیه کودکان زیر شش سال به تعداد یک‌هزار و 89 نفر و پرداخت مبلغ 116میلیون و 240 هزار تومان از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد فردوس از ابتدای سال جاری است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و مشاوره تحصیلی و خانوادگی، برگزاری کلاس‌های آموزشی ازدواج و اردوهای تفریحی و زیارتی برای تعداد یک‌هزار و 727 نفر مبلغ 42 میلیون و 568 هزار تومان و برای تعمیرات و ساخت و ساز مسکن 31 نفر از مددجویان نیز مبلغ 15 میلیون تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/69007/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول