اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

برپایی 74 پایگاه جشن عاطفه‌ها در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس از برپایی 74 پایگاه جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.

برپایی 74 پایگاه جشن عاطفه‌ها در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، علیرضا پاکدل ظهر امروز در مراسم آغاز جشن عاطفه‌ها در مدرسه شهیدان میرجلیلی این شهرستان اظهار کرد: هر سال با هدف حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محروم جشن عاطفه‌ها در سطح کشور برگزار می‌شود و مردم ایران اسلامی با حضوری پرشور در این جشن شرکت می‌کنند.

وی گفت: پنج پایگاه در مساجد، هشت پایگاه در پایگاه‌های مقاومت بسیج، 50 پایگاه در سطح مدارس و 11 پایگاه از سوی کمیته امداد در سطح شهرستان برپا شده و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع‌آوری می‌کند.

رئیس کمیته امداد فردوس شعار امسال جشن عاطفه‌ها را دانش‌آموز باوری و دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی اعلام کرد و افزود: باید با حمایت مادی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و تهیه پوشاک و کتاب‌افزار گامی موثر در ارتباط با موفقیت تحصیلی آنان برداریم.

پاکدل از جمع‌آوری 120 میلیون ریال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها طی سال گذشته خبر داد و گفت: از این مبلغ 33 میلیون ریال از سوی مدارس شهرستان جمع‌آوری و در میان دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت توزیع شد.

امام جمعه شهرستان فردوس نیز با اشاره به آیات و روایات اسلامی افزود: از دیدگاه اسلام همه مومنان مانند یک بدن هستند که چنانچه یک عضو دچار ناراحتی شود همه اعضا ناآرام و بی‌قرار می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ماهانی‌نژاد افزود: اعضای یک جامعه نیز به مثابه اعضای بدن انسان هستند و اگر فردی در جامعه اسلامی به بیماری و گرفتاری دچار شود باید اعضای دیگر به کمک وی بشتابند و از او حمایت کنند.

وی برگزاری جشن‌های مختلف از جمله جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری را فرصت مناسبی برای کمک به دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت دانست.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول