اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فردوس خبر داد

ارائه 336 میلیون ریال خدمات به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد در فردوس

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فردوس گفت: بیش از 336 میلیون ریال خدمات فرهنگی، تربیتی، آموزشی و مشاوره‎ای به خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد و فرزندان آنان طی 7 ماه امسال در این شهرستان‎ ارائه شده است.

ارائه 336 میلیون ریال خدمات به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، علیرضا پاکدل اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اساسی کمیته امداد امام خمینی فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‎آموزان، دانشجویان و طلاب زیرپوشش بوده و این مهم جزو محورهای اساسی فعالیت‌های واحد فرهنگی و آموزش است.

وی افزود: از دیگر فعالیت‎های فرهنگی، تلاش و کوشش در راستای رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین خانواده‎های زیرپوشش است و بر این اساس در راستای تحقق اهداف فرهنگی این نهاد در هفت ماه سال جاری، هزار و 515 نفر از مددجویان از طریق اعزام مبلغان دینی به منازل خانواده‎های زیرپوشش و تبیین احکام و مسائل فقهی و شرعی آموزش‎های لازم را فرا گرفته‎اند و در این زمینه بالغ بر 34 میلیون و 800 هزار ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فردوس با بیان این‎که برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی استانی، کشوری و منطقه‎ای نقش تربیتی و آموزشی مهمی در بین خانواده‎ها دارد، گفت: در این زمینه 125 نفر با اعتباری بالغ بر 97 میلیون و 400 هزار ریال از برنامه‎های اردویی این نهاد بهره‎مند شد‌ند.

پاکدل ادامه داد: از دیگر فعالیت‎های این واحد اعزام به مرقد حضرت امام خمینی (ره)، معرفی به جلسات اعتکاف، برگزاری کلاس‎های اوقات فراغت و معرفی دانش‎آموزان به کانون‎ها بوده که در این راستا نیز 130 نفر با اعتباری بالغ بر 24 میلیون ریال از برنامه‎های فرهنگی این مدیریت برخوردار شده‎اند.

وی تصریح کرد: طی این مدت به تعداد 300 نفر دانش‎آموز و 150 نفر دانشجوی زیرپوشش مبلغ 180 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فردوس تصریح کرد: 22 نفر از دانش‎آموزان زیرپوشش این مدیریت به دانشگاه‎ها و موسسات عالی راه یافته‎اند.

پاکدل خاطرنشان کرد: بیش از 336 میلیون ریال خدمات فرهنگی، تربیتی، آموزشی و مشاوره‎ای به خانواده‎های زیرپوشش کمیته امداد و فرزندان آنان طی هفت ماه سال‎جاری ارائه شده است.

 انتهای پیام/69025/ز/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول