اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد فردوس خبر داد

پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان امداد فردوس

مدیر کمیته امداد امام خمینی فردوس از پرداخت 96 فقره تسهیلات اشتغال به خانواده‌های زیر پوشش و فرزندان آنان در شهرستان فردوس خبر داد.

پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان امداد فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد خراسان جنوبی، علیرضا پاکدل اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تعداد 96 فقره وام و تسهیلات به مددجویان و فرزندان مددجو زیر پوشش و اقشار نیازمند پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: از این تعداد تسهیلات پرداخت شده، 14 مورد در زمینه مشاغل خانگی به مبلغ 360 میلیون ریال، 68 مورد تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی با معرفی به بانک‌های عامل به مبلغ 6 میلیارد و 454 میلیون ریال و 14 فقره تسهیلات به مددجویان از محل صندوق امداد به مبلغ 885 میلیون ریال در زمینه‌های قالیبافی، صنفی و صنعتی، دامداری و کشاورزی بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی فردوس افزود: در طی این مدت تعداد 309 نفر آموزش‌های لازم را در دوره‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در زمینه‌های قالی‌بافی فرش، رایانه، آرایشگری زنانه و تابلوفرش فرا گرفته‌اند.

پاکدل تصریح کرد: بررسی و پالایش 99 پرونده مشاغل خانگی با توجه به اعتبار ابلاغی سال 92 برای معرفی به بانک و بررسی و پالایش 187 پرونده تسهیلات خوداشتغالی و آماده‌سازی برای معرفی به بانک‌های عامل از دیگر فعالیت‌های این مدیریت در هشت ماه سال‌جاری است.

شرکت 300 مددجوی کمیته امداد سربیشه در کلاس‌های آموزش بهداشت

سرپرست کمیته امداد سربیشه گفت: تعداد 300 نفر از مددجویان در قالب نظام جامع آموزش خانواده در روستاهای شیرگ، درح، تاجمیر و نازدشت در کلاس‌های آموزش بهداشت فردی و محیط شرکت کردند.

مهدی خادمی ادامه داد: این دوره آموزشی به منظور ارتقای سطح بهداشتی و سلامت خانواده‌های زیر پوشش در نظام آموزش خانواده، آشنایی خانواده‌ها با رفتار تغذیه‌ای و راه‌های تندرستی و اصلاح عادت‌های غلط تغذیه در زندگی‌های امروزی، در سرفصل‌های بهداشت فردی، محیط و بهداشت روانی با همکاری شبکه بهداشت شهرستان سربیشه برگزار شد.

وی از بهره‌مندی 28 خانوار شهری زیر پوشش از اعتبار مسکن شهری خبر داد و افزود: در حال حاضر 36 خانوار شهری زیر پوشش فاقد مسکن هستند که از این تعداد 16 خانوار به شرکت تعاونی مسکن مهر معرفی و 12 خانوار دیگر به بنیاد مسکن برای دریافت تسهیلات مسکن شهری معرفی شده‌اند.

خادمی تصریح کرد: تاکنون یک‌میلیارد و 680 میلیون ریال در این رابطه به خانوارهای شهری پرداخت شده است.

انتهای پیام/22482/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول