اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد امام خمینی فردوس خبر داد

پرداخت 2 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان فردوس

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی فردوس گفت: امسال بیش از 2 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی این شهرستان پرداخت شد.

پرداخت 2 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، علیرضا پاکدل اظهار کرد: در سال جاری بیش از 2 میلیارد ریال تسهیلات به 110 طرح اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی فردوس پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 505 خانوار به تعداد 2 هزار و 736 نفر زیر پوشش کمیته امداد فردوس هستند که ماهیانه نیز مبلغ 640 میلیون ریال مستمری به آنها پرداخت می‌شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی فردوس همچنین به فعالیت‌های مختلف امداد درعرصه‌های فرهنگی، خودکفایی و اشتغال، بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: در قالب طرح نظام جامع آموزش خانواده تعداد 800 نفر مددجو آموزش‌های مختلف احکام، اخلاق، مهارت‌های زندگی و آموزش‌های بهداشتی را فراگرفته‌اند.

پاکدل ادامه داد: به مناسبت عید سعید غدیر جمعی از حامیان و خیران شبکه بهداشت و درمان فردوس با ایتام زیر پوشش این نهاد دیدار کردند و مبلغ 8 میلیون ریال به 20 نفر از ایتام زیر پوشش اهدا شد.

* توزیع 4 تن گوشت قرمز بین مددجویان کمیته امداد بیرجند

مدیرکمیته امداد امام خمینی بیرجند گفت: در طول دهه ولایت 4 تن کیلوگرم گوشت قرمز بین مددجویان کمیته امداد بیرجند توزیع شد.

محمد مهران‌پور اظهار کرد: در طول دهه ولایت بیش از 4 هزار کیلوگرم گوشت قرمز بین ایتام و مددجویان زیر پوشش توزیع شد.

وی سرکشی و دلجویی از سادات زیر پوشش را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد بیرجند عنوان کرد و افزود: با همکاری خیران به 150 خانوار زیر پوشش پوشاک اهدا شد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی بیرجند ادامه داد: جمعی از خیران تهرانی در راستا مبلغ 500 میلیون ریال هزینه کردند.

* اجرای 94 طرح خودکفایی کمیته امداد در درمیان

 

مدیرکمیته امداد امام خمینی درمیان گفت: 94 طرح خودکفایی با هزینه 3 میلیارد و 685 میلیون ریال در درمیان اجرا شد.

مهدی خزاعی افزود: این طرح‌ها از سوی این نهاد برای خودکفا کردن و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش در درمیان اجرا شد.

وی یادآور شد: به منظور آشنایی مددجویان با ظرفیت‌های اشتغال این نهاد تعداد 15 نفر برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تعداد 20 نفر واجد شرایط برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی و خوداشتغالی شناسایی و توسط کارشناسان امداد در محل، مشاوره شغلی شدند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی درمیان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح پالایش از ابتدای سال تعداد 147 خانوار از خدمات مستمر امداد خارج به سمت خدمات تک خدمتی هدایت شده‌اند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول