اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

توزیع 1500 کیلوگرم گوشت قربانی بین نیازمندان در فردوس

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فردوس از توزیع یک هزار و 500 کیلوگرم نذورات گوشت قربانی بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان خبر داد.

توزیع 1500 کیلوگرم گوشت قربانی بین نیازمندان در فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: توزیع نذورات گوشت قربانی یکی از اقدامات کمیته امداد برای حمایت از اقشار محروم و نیازمند در شهر و روستاها است که همه ساله در روز عید قربان انجام می‌شود.

وی گفت: همزمان با عید قربان بیش از یک هزار و 500 کیلوگرم نذورات گوشت قربانی به ارزش 345 میلیون ریال بین خانواده‌های محروم و نیازمند فردوس توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فردوس همچنین از کمک 273 میلیون ریالی مردم این شهرستان در جشن عاطفه‌ها خبر داد و افزود: این کمک‌ها در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی از پایگاه‌های بسیج و مدارس سطح شهرستان جمع‌آوری و در اختیار امداد و مدیران مدارس برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفته است.

پاکدل از رشد 61 درصدی کمک‌های مردم فردوس در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: مردم این شهرستان در کمک به هم‌نوعان خود همواره پیشتاز و پیشرو هستند.

وی همچنین از تحت حمایت قرارگرفتن 90 یتیم شهرستان فردوس توسط 693 حامی خبر داد و یادآور شد: در شش ماهه نخست امسال در قالب طرح اکرام مبلغ 784 میلیون و 791 هزار ریال کمک حامیان به ایتام تحت حمایت پرداخت شده است.

انتهای پیام/69007/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول