اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

جذب حامی برای ایتام فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس از جذب 60 نفر حامی برای ایتام این شهرستان خبر داد.

جذب حامی برای ایتام فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در سال جاری 74 پایگاه جشن عاطفه‌ها در سطح شهرستان فردوس برپا و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم جمع‌آوری شد.

وی گفت: در حال حاضر 350 دانش‌آموز و 150 دانشجو زیرپوشش کمیته امداد فردوس قرار دارند که در طول سال مورد حمایت‌های مختلف تحصیلی قرار می‌گیرند.

رئیس کمیته امداد فردوس از جمع‌آوری مبلغ 12 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها خبر داد و افزود: این مبلغ بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محروم شهرستان فردوس توزیع می‌شود.

پاکدل از جذب 60 نفر حامی در سه ماه گذشته خبر داد و گفت: این حامیان در طرح اکرام ایتام ثبت‌نام کردند و سرپرستی 60 یتیم را به عهده گرفتند تا ماهانه مبلغی را به عنوان کمک هزینه زندگی به آنان پرداخت کنند.

وی افزود: مردم نیکوکار و حامیان ایتام فردوس برای اجرای برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد این شهرستان در سه ماه گذشته به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان مبلغ 200 میلیون ریال به این نهاد کمک کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد فردوس بازدید از 30 خانوار زیرپوشش با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان در قالب طرح مفتاح‌الجنه، توزیع 500 سبد مواد غذایی به ارزش 125 میلیون ریال و 500 پرس غذای گرم بین خانواده‌های محروم زیرپوشش به ارزش 16 میلیون ریال را از دیگر فعالیت‌های این اداره طی سه ماه گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول