اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

جمع‌آوری 90 میلیون تومان صدقه در فردوس

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فردوس از جمع‌آوری بیش از 90 میلیون تومان صدقه در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 90 میلیون تومان صدقه در فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 500 خانوار شامل سه هزار نفر از افراد بی‌بضاعت و محروم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان فردوس قرار دارند.

وی گفت: با هدف حمایت از خانواده‌های محروم و تامین سلامت فرزندان این خانواده‌ها، طرح تغذیه کودکان زیر 6 سال از چند سال گذشته آغاز و در سال جاری نیز 180 کودک زیر 6 سال خانواده‌های نیازمند و زیر پوشش امداد، ماهانه سبدغذایی به ارزش 50 هزار تومان دریافت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد فردوس افزود: سبد غذایی شامل مواد پروتئینی، حبوبات، ماکارونی، روغن و کنسرو ماهی است که این مواد غذایی در سلامت و رشد کودکان تاثیر بسزایی دارد.

پاکدل همچنین از توزیع دو هزار بسته ماکارونی در روستاهای سطح شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این میزان ماکارونی به ارزش دو میلیون و 500 هزار تومان بین خانواده‌های زیر پوشش امداد توزیع شد.

وی یادآور شد: در سالروز ولادت امام رضا(ع) به منظور حمایت از مزدوجین زیر پوشش امداد، تعداد 9 سری جهیزیه به ارزش 18 میلیون تومان بین دختران و 9 سری هدیه به ارزش دومیلیون و 700 هزار تومان بین پسران زیر پوشش کمیته امداد فردوس توزیع می‌شود.

رئیس کمیته امداد فردوس از جمع‌آوری 90 میلیون تومان صدقه در سطح شهرستان فردوس خبر داد و گفت: بیش از 9 هزار صندوق کوچک و بزرگ در سطح شهرستان نصب و صدقات مردمی از این طریق جمع‌آوری می‌شود.

جمع‌آوری 47 میلیون تومان کفارات روزه در فردوس

پاکدل انجام 11 مورد تعمیرات مسکن مددجویان به ارزش چهار میلیون تومان، جمع‌آوری 47 میلیون تومان کفارات روزه در شهرستان و تبدیل آن به آرد و توزیع بین محرومان، توزیع پنج هزار و 200 پرس غذای گرم بین محرومان در نقاط مختلف شهری و روستایی، توزیع 9 سری جهیزیه در ایام ماه مبارک رمضان را از جمله فعالیت‌های کمیته امداد فردوس از ابتدای سال جاری عنوان کرد.

وی جذب 50 نفر حامی برای حمایت از 100 یتیم شهرستان فردوس، تهیه سبد کالا شامل 844 کیلو قند، دو هزار و 500 کیلو برنج و حبوبات، 181 کیلو روغن، یک‌هزار و 500 کیلو گوشت و 100 کیلو مواد خوراکی بین محرومان و ایتام شهرستان و نیز جمع‌آوری 44 میلیون و 861 هزار تومان کمک‌های مردمی برای اطعام مددجویان را از دیگر فعالیت‌های امداد فردوس طی پنج ماه گذشته اعلام کرد.

انتهای پیام/69007/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول