اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

کمک 775 میلیون ریالی حامیان به ایتام فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فردوس از کمک 775 میلیون ریالی حامیان به ایتام این شهرستان خبر داد.

کمک 775 میلیون ریالی حامیان به ایتام فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حامیان کمک‌های نقدی و غیرنقدی زیادی را برای تحصیل، دارو و درمان، هزینه ازدواج و خرید جهیزیه ایتام فردوس پرداخت کرده‌اند.

وی گفت: در حال حاضر تعداد 100 یتیم شهرستان فردوس تحت حمایت بیش از 700 حامی قرار دارند که ماهیانه مبالغی از سوی حامیان به حساب این ایتام واریز می‌شود.

رئیس کمیته امداد فردوس افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون حامیان بیش از 775 میلیون ریال به ایتام این شهرستان کمک کرده‌اند که این مبلغ نسبت به سال گذشته از رشد 50 درصدی برخوردار است.

*تشکیل 200 پرونده مشاغل خانگی در فردوس

پاکدل تصریح کرد: به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار و همچنین افراد جویای کار تاکنون بیش از 200 پرونده مشاغل خانگی در کمیته امداد فردوس تشکیل و به بانک‌های عامل این شهرستان معرفی شده‌ است.

وی یادآور شد: این پرونده‌ها برای مشاغلی نظیر خیاطی، قالی‌بافی، پرورش دام و طیور و ده‌ها مورد دیگر تشکیل شده است و به زودی نیز تسهیلات لازم با کارمزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

رئیس کمیته امداد فردوس گفت: از ابتدای سال جاری مبلغ 822 میلیون ریال برای بیمه 104 زن سرپرست خانوار و نیز بیمه اشتغال تعداد 54 نفر مددجو تحت حمایت، به تامین اجتماعی شهرستان پرداخت شده است.

پاکدل افزود: در قالب اجرای طرح تغذیه کودکان زیر شش سال با همکاری شبکه بهداشت و درمان فردوس، طی 9 ماهه گذشته مبلغ 306 میلیون ریال مواد غذایی بین 170 کودک توزیع شده است.

انتهای پیام/69007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول