اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

توزیع یک تن و 300 کیلوگرم گوشت قربانی در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس از توزیع مقدار یک تن و 300 کیلوگرم گوشت قربانی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

توزیع یک تن و 300 کیلوگرم گوشت قربانی در فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: عید قربان با تجدید خاطره ابراهیم و اسماعیل (ع) سمبلی از تسلیم در برابر اوامر الهی را فرا روی مومنان حقیقت‌جو به نمایش می‌گذارد.

وی گفت: مسلمانان با ذبح گوسفند در روز عید قربان نشان می‌دهند که نه تنها با زبان و گفتار وحدانیت خدا و نبوت پیامبر (ص) را تصدیق می‌کنند بلکه با تمام وجود خویش تسلیم حق و حقیقت هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس با اشاره به توزیع مقدار یک تن و 300 کیلوگرم گوشت قربانی بین محرومان و نیازمندان این شهرستان افزود: این میزان گوشت قربانی به مبلغ 234 میلیون ریال از مردم نیکوکار شهرستان فردوس جمع‌آوری و بین محرومان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

* برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت محیط و خانواده

پاکدل از برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت محیط و خانواده ویژه زنان سرپرست خانوار در شهرستان فردوس خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی بیش از 35 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد آموزش‌های لازم در ارتباط با بهداشت محیط و خانواده را فرا گرفتند.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی مباحثی نظیر راه‌های افزایش سلامت زنان، بیماری‌های شایع فصل پاییز و زمستان و اهمیت رعایت بهداشت فردی توسط شهناز دانش‌مقدم ارائه و در پایان نیز به حاضران در جلسه هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول