اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد فردوس خبر داد

اطعام 4 هزار خانواده محروم فردوس در دهه اول محرم

رئیس کمیته امداد فردوس از اطعام 4 هزار نفر از خانواده‌های محروم و نیازمند شهرستان در دهه اول محرم خبر داد.

اطعام 4 هزار خانواده محروم فردوس در دهه اول محرم

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: طرح احسان حسینی از سوی کمیته امداد امام خمینی فردوس در ایام ماه محرم و صفر اجرا می‌شود.

وی گفت: با هدف ترویج سنت‌های حسنه اسلامی، احسان و نیکوکاری و عمل به سیره ائمه اطهار (ع) و با همکاری خیران و هیئت‌های مذهبی شهرستان فردوس تعداد چهار هزار نفر از خانواده‌های محروم و نیازمند در دهه اول محرم اطعام شدند.

برگزاری کارگاه جایگاه معنویت در موفقیت خانواده‌ها

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس از برگزاری کارگاه آموزشی جایگاه معنویت در موفقیت خانواده‌ها خبر داد و تصریح کرد: این کارگاه با هدف آشنایی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی با جایگاه خانواده در اسلام برگزار شد.

وی تکیه و توکل به خدا در زندگی را از ضروریات دانست و یادآور شد: اگر با خدا باشیم تکیه‌گاه محکمی داریم ولی نباید فکر کنیم اگر با خدا هستیم دیگر مشکلی برایمان پیش نمی‌آید چراکه انسان همیشه در حال امتحان و آزمایش است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: افزایش آگاهی‌های مورد نیاز خانواده در راستای تحکیم این نهاد مهم باید هدف همه برنامه‌ریزان اجتماعی و کارشناسان امور خانواده باشد.

پاکدل افزود: آموزش مهارت فرزندپروری، معیارهای انتخاب همسر برای رسیدن به آرامش، مشاوره پیش از ازدواج و گرایش به معنویات از جمله مباحثی است که می‌تواند بنیان خانواده را استوار و خانواده دینی را از هرگونه آسیب در امان نگه دارد.

انتهای پیام/69007/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول