اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان زنجان:

70 درصد مدارس زنجان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان زنجان گفت: 70 درصد مدارس زنجان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند.

70 درصد مدارس زنجان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند

مسیح‌الله سلطانی بعدازظهر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 70 درصد مدارس از بخاری نفتی استفاده می‌کنند و توسعه بخاری‌های تابشی در مدارس اقدام سازنده‌ای است که باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.

وی به برخی اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان زنجان در زمان بروز برف و کولاک اشاره کرد و گفت: اداره راه و شهرسازی شهرستان زنجان با 160 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سطح جاده‌های مواصلاتی شهرستان فعالیت می‌کند.

این مسئول ضمن تاکید بر اهمیت این موضوع، تاکید کرد: این اداره با استقرار 570 نفر نیروی انسانی نسبت به بازگشایی محورهای مواصلاتی در سطح شهرستان و محورهای روستایی اقدام کرده است.

* برف بیش از 200 مورد تصادف در سطح شهر در زمان بارش‌ها

سلطانی با بیان اینکه طی روزهای اخیر شهروندان زنجانی نارضایتی زیادی از مشکلات خود در سطح شهر و جاده‌ها داشته‌اند، افزود: در زمان بارش برف بیش از 200 مورد تصادف در سطح شهر رخ داده است. هر ساله در داخل شهر با آغاز بارش‌ها مشکلاتی برای مردم بروز پیدا می‌کند که دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به حل مشکلات و جلوگیری از رخ دادن آن اهتمام جدی داشته باشند.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان زنجان با بیان اینکه بازگشایی راه روستایی یکی از اقدامات مهم در سطح شهرستان محسوب می‌شود، افزود: اداره راه و شهرسازی طی این مدت با استقرار و به کارگیری 160 نیروی انسانی و 70 دستگاه ماشین‌الات سبک و سنگین در راه‌های روستایی شهرستان زنجان فعالیت کرده است.

* اسکان 600 نفر در مساجد زنجان

وی به اسکان مسافرین در راه ماده در زمان بروز برف و کولاک اشاره کرد و اذعان داشت: در روزهای اول بارش‌های برف و کولاک در شهرستان بیش از 600 نفر به صورت اضطراری در مساجد و حسینه‌ها و امامزاده اسکان داده شده‌اند. 

این مسئول اسکان مسافرین را دارای مشکلاتی عنوان کرد و گفت: با دو مشکل عمده در اسکان مسافرین روبه‌رو هستیم. تامین فضا و تامین تغذیه که مورد اول صورت می‌گیرد، اما توقع ایجاد شده در بین مردم برای تغذیه قابل توجیه نیست و توان مالی لازم نیز در این خصوص وجود ندارد.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان زنجان همچنین به مشکلات استفاده از بخاری‌های نفتی در مدارس شهرستان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: توسعه بخاری‌های تابشی در دستور کار قرار گیرد و اقدامات صورت گرفته در این بخش مناسب است.

انتهای پیام/73007/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول