اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان:

استفاده‌کنندگان از نفت سفید در زنجان بر اساس سهمیه سوخت دریافت می‌کنند

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: افرادی که در استان زنجان از نفت سفید به عنوان سوخت استفاده می‌کنند، بر اساس سهمیه‌ای که اعلام شده به این کار اقدام کنند.

استفاده‌کنندگان از نفت سفید در زنجان بر اساس سهمیه سوخت دریافت می‌کنند

علی‌اصغر عباسی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کالابرگ‌هایی برای دریافت نفت سفید در بین مردم توزیع می‌شود که در دو سال اخیر طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه این کالابرگ‌ها و کارت‌های سوخت در سیستم رایانه‌ای شرکت نفت استان زنجان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: هر یک از این کارت‌ها ویژه یک خانواده طراحی شده است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه متقاضیان نفتی را که از فروشندگان دریافت می‌کنند در سامانه مورد نظر ثبت می‌شود، اضافه کرد: نفت دریافتی هر یک از این افراد با بررسی در سامانه در طول سال اعلام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه کارت‌های سوخت و یا کالابرگ‌ها به نام افراد ثبت می‌شود، ادامه داد: از آنجائی‌که نفت دریافتی نیز به نام فرد در سامانه ثبت می‌شود افراد از واگذاری و یا اهدای سهمیه خود به فردی دیگر خودداری کنند.

عباسی با تاکید بر اینکه افراد تا زمانی که از نعمت گاز بهره‌مند نشده‌اند به منظور دریافت نفت سفید بر اساس سهمیه اعلامی اقدام کنند، بیان داشت: در این صورت با ذخیره مطمئنی فصل سرما را سپری خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ثبت میزان سوخت دریافتی در زمینه افرادی که از سهمیه نفت گاز برای سوخت ماشین‌آلات کشاورزی و یا مصارف دیگر استفاده می‌کنند، نیز به شکل نفت سفید است، ابراز داشت: این افراد نیز از نام کاربری و رمز برخوردار هستند.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه سهمیه دریافتی استفاده‌کنندگان نفت گاز نیز به نام افراد در سامانه به ثبت می‌رسد، اضافه کرد: از واگذاری سهم خود به افراد غیر خودداری کنند.

انتهای پیام/73006/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول