اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد

نوسان دمایی 2 تا 17 درجه زیر صفری در زنجان

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه دمای شهر زنجان طی چند روز گذشته همواره زیر صفر بوده، گفت: نوسان دمایی این شهر طی روز گذشته بین 2 و 17 درجه زیر صفر در نوسان بوده است.

نوسان دمایی 2 تا 17 درجه زیر صفری در زنجان

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پایداری جوی استان از اول هفته جاری اظهار داشت: این پایداری جوی تا آخر این هفته یا حتی اوایل هفته آینده ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه سیستم تاثیر گذاری که بتواند وضعیت جوی استان زنجان را تغییر دهد در منطقه فعالیت نمی‌کند، اضافه کرد: سردی هوا مهم‌ترین پدید جوی این روزهای استان محسوب می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی شهر زنجان را 16 درجه بالای صفر اعلام و تصریح کرد: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت یک درجه سردتر شده است.

این مسئول با بیان اینکه دمای شهر زنجان طی چند روز گذشته همواره زیر صفر بوده، ادامه داد: دمای این شهر طی روز گذشته بین 17 و دو درجه زیر صفر در نوسان بوده است.

یاغموری متذکر شد: پایین‌ترین دمای استان زنجان طی 24 ساعت گذشته از سلطانیه گزارش شده که 20 درجه زیر صفر بوده است.

وی آب‌بر را به مانند اکثر روزها دارای بالاترین دمای ثبت شده در استان اعلام کرد و اذعان داشت: بالاترین دمای گزارش شده از این شهر طی روز گذشته 9 درجه بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول