اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان خبر داد

حضور 20 هزار زنجانی در برنامه‌های‌ فرهنگی پیشگیری از اعتیاد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 20 هزار نفر از مردم استان زنجان در برنامه‌های فرهنگی پیشگیری اولیه از اعتیاد سازمان بسیج سازندگی شرکت کردند.

حضور 20 هزار زنجانی در برنامه‌های‌ فرهنگی پیشگیری از اعتیاد

فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های بسیج سازندگی اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه استان در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی به برنامه‌های برگزار شده در 9 ماه نخست سال‌جاری اشاره کرد و گفت: در طول این مدت 20 هزار نفر از عموم مردم استان زنجان در برنامه‌های فرهنگی پیشگیری اولیه از اعتیاد به مواد مخدر که توسط سازمان بسیج سازندگی انجام شده است، شرکت کردند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی این برنامه را با همکاری تعدادی از دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان برگزار کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این برنامه در عرصه آموزش پیشگیری از اعتیاد، خدمات آموزشی و آگاه‌سازی از عوارض منفی در قالب برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌ها در این طرح به علاقه‌مندان ارائه شده است.

امندی به سایر خدمات ارائه شده در این زمینه اشاره کرد و متذکر شد: برنامه پیشگیری از ابتلا به ایدز، ارائه آموزش‌های سبک زندگی سالم از خدمات ارائه شده به علاقه‌مندان و بسیجیان است.

وی با بیان اینکه در این برنامه‌ بحث اعتیاد و فرزندپروری و اعتیاد و خانواده مطرح شده اذعان داشت: این برنامه‌ها در راستای آگاهی‌بخشی به همه اقشار جامعه درباره آسیب‌های مواد مخدر است.

انتهای پیام/73008/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول