اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خبر داد

برگزاری سومین سمینار ملی تصادفات ریلی و جاده‌ای در زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: سومین سمینار ملی تصادفات ریلی و جاده‌ای در دانشگاه آزاد واحد زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری سومین سمینار ملی تصادفات ریلی و جاده‌ای در زنجان

علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر دبیرخانه سومین سمینار ملی تصادفات ریلی و جاده‌ای فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه سمینار ملی تصادفات ریلی و جاده‌ای اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این همایش در نوع خود، یکی از مهم‌ترین همایش‌ها محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اضافه کرد: همایش ملی تصادفات جاده‌ای و ریلی با مشارکت بخش‌های مهمی چون پلیس راهور کشور، سازمان نظام مهندسی استان، اداره کل راه و شهرسازی استان، نیروی انتظامی استان و استانداری زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اهداف مختلفی در سمینار ملی تصادفات ریلی و جاده‌ای تعریف شده، یادآور شد: کمک به شناخت چالش‌های پیش‌ روی این حوزه از جمله اهداف به شمار می‌رود.

فیروزفر ادامه داد: تبیین فرآیندهای بهبود کمی و کیفی در حوزه‌های حمل و نقل جاده‌ای و ریلی از دیگر اهداف سمینار مذکور محسوب می‌شود.

وی محورهای اصلی کنفرانس ملی تصادفات جاده‌ای و ریلی را استفاده از روش‌های آماری و تحلیلی در بررسی تصادفات جاده‌ای، ریلی و هوایی، نقش پلیس در تصادفات جاده‌ای، روش‌های ارتقای فرهنگی استفاده‌کنندگان از جاده‌ها و راه آهن، نقش انسان، جاده، وسیله نقلیه و محیط در تصادفات جاده‌ای، ریلی و هوایی، سیستم‌های حمل و نقل‌های هوشمند و نقش آن در کاهش تصادفات و تکنیک‌های مؤثر در کاهش تصادفات جاده‌ای، ریلی و هوایی برشمرد.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول