اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن داستان‌نویسی سازمان بسیج هنرمندان زنجان خبر داد

برگزاری مستمر کارگاه‌های داستان‌نویسی در زنجان

مسئول انجمن داستان‌نویسی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری مستمر کارگاه‌های داستان‌نویسی در زنجان خبر داد.

برگزاری مستمر کارگاه‌های داستان‌نویسی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی رفیعی امشب در کارگاه داستان‌نویسی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان اظهار کرد: کارگاه‌های داستان‌نویسی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در هر ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین کارگاه داستان‌نویسی با حضور محمدرضا بایرامی، نویسنده دفاع مقدس و کودک برگزار شد، یادآور شد: این کارگاه به صورت مستمر برگزار می‌شود.

این مسئول بر ضرورت بهره‌گیری از کارگاه‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: حضور نویسندگان برتر حوزه‌های مختلف در این کارگاه‌ها فرصت مناسبی برای بهره‌گیری هنرمندان زنجانی است.

مسئول انجمن داستان‌نویسی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه کارگاه‌های بعدی به صورت تخصصی برگزار می‌شود، یادآور شد: این کارگاه‌ها در دو بخش برای همه علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

وی از برگزاری جلسات نقد در قالب این کارگاه  خبر داد و تصریح کرد: نویسندگان بزرگ کشوری در این کارگاه‌ها حضور می‌یابند.

مسئول انجمن داستان‌نویسی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره دو سالانه داستان‌‌نویسی از سوی سازمان بسیج هنرمندان ادامه داد: برای آماده کردن هنرمندان برای حضور فعال و تاثیرگذار در این جشنواره‌ها برگزاری کارگاه‌های آموزشی ضروری است.

وی با بیان اینکه جشنواره داستان‌نویسی در سال 91 برگزار شده است، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل دو سالانه بودن این جشنواره، فرصت مناسبی برای برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای هنرمندان است.

این مسئول با اشاره به حضور هنرمندان، نویسندگان و جوانان علاقه‌مند در این کارگاه‌ها خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات تخصصی می‌تواند به پربارتر شدن برنامه‌ها بیفزاید.

گفتنی است، در پایان این کارگاه شرکت‌کنندگان به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/73003/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول