اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

2 درصد راه‌های مواصلاتی کشور در زنجان قرار دارد

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: دو درصد راه‌های مواصلاتی کشور در استان زنجان قرار دارد.

2 درصد راه‌های مواصلاتی کشور در زنجان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد رحمتی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از راهداران نمونه استان زنجان به مناسبت یکم دی‌ماه و روز راهدار اظهار کرد: در بحث راهداری فقط موضوع برف‌روبی مطرح نیست بلکه راهداران کشورمان به ویژه راهداران استان زنجان مسیر ایمنی برای همشهریان فراهم می‌کنند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه بخشی از وظیفه راهداری نرم‌افزاری و بخش دیگری به صورت سخت‌افزاری است، تصریح کرد: راهداران در همه فصول سال به ویژه در فصل زمستان فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح جاده‌های استان انجام می‌دهند.

این مسئول با تاکید بر اینکه راهداران چه در موضوع تصادفات و چه در بحث ایمنی مردم را به مقاصد مورد نظر می‌رسانند، افزود: اطلاع‌رسانی به موقع در بحث راهداری از اهمیت بالایی برخوردار است.

رحمتی با بیان اینکه مسئولان در مقابل امنیت و ایمنی جاده‌ها مسئول هستند، گفت: در کنار همه این مسائل حفظ امنیت روانی در هنگام رانندگی شرط مهمی برای ضریب اطمینان بالا برای رسیدن به مقصد است.

وی با بیان اینکه امنیت رانندگان در جاده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: برنامه‌های مربوط به این امر باید به صورت جدی‌تر دنبال شوند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه دو درصد از راه‌های مواصلاتی کشور در استان زنجان قرار دارد، تصریح کرد: این درصد سهم بزرگی نسبت به سایر استان‌ها است.

این مسئول در ادامه به اهمیت آموزش رانندگی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: آموزش صحیح رانندگی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای نقش بسزایی دارد.

رحمتی با تاکید بر اینکه توجه به این امر مهم در جامعه مغفول واقع شده است، افزود: همزمان با ایمنی جاده‌ها و افزایش امکانات باید آموزش‌‌های رانندگی نیز افزایش یابد.

وی در ادامه به تصادفات وسایل نقلیه عمومی اشاره کرد و ادامه داد: راننده وسیله نقلیه عمومی وظیفه سنگین‌تری نسبت به سایر رانندگان دارد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان اظهار داشت: برای آموزش رانندگان وسایل نقلیه عمومی باید از شرایط خاص و روش‌های مشکل‌تری نسبت به سایر رانندگان استفاده شود.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول