اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان:

طرح معلم زنجانی به عنوان معلم پژوهنده کشوری معرفی شد

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: طرح سعید احمدی، به عنوان معلم پژوهنده کشوری معرفی شد.

طرح معلم زنجانی به عنوان معلم پژوهنده کشوری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز بهلولی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان به موفقیت دانش‌آموزان زنجانی در جشنواره خوارزمی اشاره کرد و اظهار داشت: در استان زنجان زمینه حضور پژوهشگران و جوانان در عرصه پژوهش فراهم شده است.

وی با بیان اینکه اختراعات و ابداعات دانش‌آموزان در رشته‌های هنر، علوم انسانی، فنی و حرفه‌ای، علوم پایه و مهارت به مدارس استان ارسال می‌شود، تصریح کرد: هر ساله این مسابقات به صورت مرحله منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اینکه ابتدا اختراعات دانش‌آموزان در سطح مدارس گزینش می‌شود، افزود: پس از این مرحله این اختراعات در سطح ناحیه و استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: پس از موفقیت در این مراحل ابداعات و اختراعات دانش‌آموزان به مرحله کشوری ارسال و مسابقات مربوطه در آبان ماه برگزار می‌شود.

بهلولی با اشاره به اینکه در سال گذشته 139 طرح دانش‌آموزان در این مسابقات شرکت داده شد، گفت: این تعداد برابر 184 نفر طرح بوده است.

وی با بیان اینکه 79 طرح دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 در این مسابقات شرکت کردند، متذکر شد: نهایتاً از 27 طرح برگزیده با تعداد 45 نفر طرح از استان زنجان به مسابقات کشوری معرفی شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به اینکه مجموعاً 2 هزار و 48 طرح به دبیرخانه مسابقات خوارزمی ارسال شده بود، اضافه کرد: از این تعداد یک‌هزار و 91 طرح منتخب استانی بوده است.

این مسئول با بیان اینکه پس از داوری تخصصی 97 طرح به مرحله نهایی راه یافت، ادامه داد: 42 طرح نیز به عنوان برگزیده کشوری معرفی شد.

بهلولی با اشاره به اینکه چهار نفر از دانش‌آموزان آموزشگاه فرزانگان ناحیه 2 زنجان رتبه سوم کشوری مسابقات خوارزمی را به خود اختصاص دادند، ابراز داشت: این دانش‌آموزان لوح تقدیر را از رئیس‌جمهور کشورمان دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان منتخب جزو نخبگان کشوری محسوب شده و اختراع آنها به ثبت رسیده و می‌توانند بدون کنکور در دانشگاه‌هایی که اختراعشان ثبت شده ادامه تحصیل دهند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان در ادامه به برنامه‌های برگزار شده در هفته پژوهش اشاره کرد و اذعان داشت: تعدادی از معلمان آموزش و پرورش ناحیه یک و 2 در طرح معلم پژوهنده شرکت کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه 510 طرح معلم پژوهنده از استان زنجان معرفی شده، عنوان کرد: از این تعداد طرح سعید احمدی به عنوان معلم پژوهنده کشوری معرفی شده است.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول