اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال‌جاری

اعتبارات شهرستان زنجان 6 میلیارد تومان بوده است

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه استانداری زنجان گفت: اعتبارات بودجه‌‌ای شهرستان زنجان در نیمه نخست سال‌جاری 6 میلیارد و 388 میلیون تومان بوده است.

اعتبارات شهرستان زنجان 6 میلیارد تومان بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بیت‌الله دلیری بعدازظهر در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان زنجان، اظهار داشت: اعتبار بودجه‌ای استان 16 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است که از این میزان 6 میلیارد و 300 میلیون تومان به شهرستان زنجان اختصاص یافته است.

وی به تشریح جزئیات بودجه شهرستان زنجان در ردیف‌های مختلف اشاره کرد و افزود: بابت کاهش تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌های درس یک میلیارد و 250 میلیون تومان اختصاص یافته است. همچنین برای سرانه فضاهای فرهنگی 748 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه استانداری زنجان به ردیف بودجه فضاهای ورزشی اشاره و خاطرنشان کرد: برای افزایش سرانه ورزشی یک میلیارد و 69 میلیون تومان و همچنین برای سرانه بهداشتی و درمانی 704 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

دلیری ادامه داد: 624 میلیون تومان برای تامین آب شرب روستاها، 88 میلیون تومان جهت اصلاح شبکه آب آشامیدنی شهری و 148 میلیون تومان نیز برای اصلاح شبکه آب آشامیدنی روستایی بودجه تعریف شده است.

دلیری به اعتبارات مخازن آب اشاره کرد و یادآور شد: 110 میلیون تومان برای سرانه حجم مخازن آب شهری، 128 میلیون تومان برای طرح هادی روستایی، 771 میلیون تومان برای زیرساخت شهرک‌های صنعتی، 276 میلیون تومان برای تامین زیرساخت مسکن مهر، 288 میلیون تومان برای تجهیز اراضی و تامین تجهیزات کانال‌ها و همچنین 80 میلیون تومان برای توسعه پایگاه‌های بسیج اختصاص یافته است.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه استانداری زنجان مدیریت منابع اعتباری را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید نسبت به هزینه‌کرد منابع به شکل درست اهتمام جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/73007/20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول