اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت چند روز از بارش‌ها

46 راه روستایی در استان زنجان همچنان مسدود است

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با وجود تلاش‌های راهداران همچنان راه 46 روستا در مناطق مختلف استان زنجان مسدود است.

46 راه روستایی در استان زنجان همچنان مسدود است

مسعود خوشکام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به همت راهداران استان زنجان تردد در محورهای اصلی استان زنجان به حالت عادی بازگشته است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه تردد در محور تهم به چورزق دیگر نیازی به زنجیر چرخ ندارد، خاطرنشان کرد: با این حال از رانندگان می‌خواهیم زنجیر چرخ خود را به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم استفاده کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های اداره هواشناسی اضافه کرد: به دلیل ناپایدار بودن وضعیت جوی و پیش‌بینی وزش باد در جاده‌های استان از رانندگان می خواهیم پیش از سفر از وضعیت جوی راه‌ها اطلاع یابند.

این مسئول از کولاک‌های مقطعی و موضعی در ساعات آینده در جاده‌های استان خبر داد و یادآور شد: رانندگان در سفرهای زمستانی خود زنجیر چرخ را حتماً به همراه داشته باشند تا در صورت لغزنده بودن جاده‌ها از آن استفاده کنند.

خوشکام از مسدود بودن 46 راه روستایی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد 20 راه روستایی در شهرستان ماهنشان قرار دارد.

با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت جوی استان زنجان تاکید کرد: رانندگان پیش از آغاز سفر با ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 1000241141 و یا تماس با شماره 7272027 از وضعیت راه‌های استان آگاهی پیدا کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ضمن اینکه از رانندگان خواست در سفرهای خود به مناطق کوهستانی و برفگیر از زنجیر چرخ استفاده کنند، متذکر شد: رانندگان برای اینکه سفر مطمئنی داشته باشند، پیش از سفر از سلامت سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/73002/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول