اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان

ویژه برنامه‌های اربعین کانون‌های پرورش فکری استان زنجان اعلام شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: همزمان با اربعین حسینی ویژه برنامه‌های مختلفی در کانون‌های پرورش فکری استان زنجان برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های اربعین کانون‌های پرورش فکری استان زنجان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همزمان با آغاز اربعین حسینی ویژه برنامه‌هایی را با محوریت عاشورا و آشنا کردن کودکان با فلسفه عاشورا برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در اربعین حسینی نیز برنامه‌های مختلفی در سطح مراکز برگزار می‌شود، افزود: در همین راستا فضاسازی کانون‌ها با محوریت عاشورا و فلسفه قیام امام حسین (ع) در محل کانون‌ها انجام شده است.

نظری به برنامه قصه‌گویی با موضوع عاشورا توسط مربیان کانون‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در مرکز شماره یک معرفی کتاب با موضوع عاشورا از انتشارات کانون اجرا می‌شود.

وی به برگزاری نمایشگاهی از این کتب در مرکز شماره یک اشاره کرد و گفت: در روزهای یکم یا سوم دی ماه سال‌جاری دانش‌آموزان مدارس برای بازدید از این نمایشگاه دعوت خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همچنین به برپایی نمایشگاهی با عنوان «اسطوره‌های صبر» در مرکز شماره 2 در شهر زنجان اشاره کرد و بیان داشت: در این نمایشگاه نیز تصاویری از زندگینامه حضرت زینب(س) از زمان تولد تا وفات و واقعه کربلا به منصه نمایش گذاشته می‌شود.

این مسئول ادامه داد: نمایشگاه اسطوره صبر در هفته فرهنگی کربلا در استان زنجان در محل حسینیه اعظم زنجان به نمایش درآمده بود.

نظری خاطرنشان کرد: ویژه برنامه دعوت از مداحان برای اجرای مراسم سوگواری و عزاداری در محل مراکز از دیگر برنامه‌های اربعین حسینی است.

وی به اجرای برنامه نمایش فیلم با موضوع عاشورا در مرکز شماره 3 زنجان اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه‌ها در راستای آشنایی کودکان با فلسفه عاشورا برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از انتشار فراخوان آموزش قصه‌گویی ویژه مربیان مهدها و والدین خبر داد و اذعان داشت: این دوره‌ها در راستای آشنایی این افراد با نحوه قصه‌گویی و جذابیت‌های آن اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا 15 دی ماه جاری برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در شهر زنجان پنج مرکز، یک کتابخانه سیار روستایی، یک کتابخانه شهری و یک کتابخانه پستی فعالیت می‌کند، بیان داشت: همچنین 15 مرکز نیز در شهرستان‌های استان زنجان فعال هستند.

انتهای پیام/73008/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول