اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 780 میلیون ریال هزینه‌های عمرانی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت 780 میلیون ریال هزینه‌های عمرانی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 780 میلیون ریال هزینه‌های عمرانی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان به منظور حمایت بهتر از خانواده‌های زیرپوشش این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمات عمرانی یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در طول سال است، اضافه کرد: خدمات عمرانی در قالب ساخت، بازسازی، بهسازی و معرفی مددجویان به مسکن مهر ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه خدمات عمرانی با بررسی شرایط مددجویان ارائه می‌شود، تصریح کرد: امدادگران پس از بررسی وضعیت مددجویان اقدامات لازم را برای برطرف کردن مشکلات آنها انجام می‌دهند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد زنجان در بخش عمرانی تصریح کرد: طی هشت ماه گذشته 124 خانوار از این نوع خدمات بهره‌مند شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه خدمات مذکور در بخش‌های مختلف به مددجویان ارائه شده است، اضافه کرد: مبلغ هزینه شده در این راستا 780 میلیون ریال است.

پناهی با بیان اینکه یکی از خدمات قابل ارائه توسط کمیته امداد پرداخت کمک‌های ابن‌السبیل به مددجویان است، گفت: طی هشت ماه گذشته یک‌هزار و 280 خانوار از کمک‌های موردی ابن‌السبیل استفاده کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با بیان اینکه مبلغ هزینه شده برای پرداخت این تعداد کمک 311 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها برای حل مشکلات فوری مددجویان از محل صدقات مردمی پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه کمک موردی ابن‌السبیل یکی از خدمات هدفمند این نهاد در حمایت از مددجویان است، ادامه داد: کمیته امداد در نظر دارد با ارائه خدمات هدفمند زمینه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان را فراهم سازد.

*معرفی 524 مددجو به مراکز آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای

وی در ادامه از معرفی مددجویان به مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای خبر داد و یادآور شد: یکی از موضوعات مهم در بحث اشتغال داشتن مهارت برای انجام شغل است.

پناهی با اشاره به اینکه داشتن مهارت در یک شغل و یا حرفه به ویژه با آموزش ممکن می‌شود، تصریح کرد: از همین رو کمیته امداد به منظور ارتقای سطح مهارت مددجویان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده و یا مددجویان این نهاد را به مراکز آموزشی معرفی می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با بیان اینکه طی هشت ماه گذشته 524 نفر از مددجویان این نهاد به مراکز آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای برای دریافت مدرک معرفی شدند، ادامه داد: این افراد به صورت گروهی و فردی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

این مسئول با اشاره به آموزش گروهی 410 نفر از مددجویان اضافه کرد: همچنین 114 نفر از مددجویان نیز به صورت فردی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: برای آموزش این تعداد مددجو 120 میلیون ریال توسط کمیته امداد شهرستان زنجان هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول