اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

حمل و نقل درون شهری زنجان ساماندهی شود

رئیس شورای شهر زنجان بر لزوم بازنگری قوانین مربوط به حوزه حمل و نقل درون شهری زنجان تاکید کرد و گفت: ساماندهی این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

حمل و نقل درون شهری زنجان ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آراض ضیایی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به نقش مهم نظام مهندسی در توسعه شهری اظهار داشت: تعاملات نظام مهندسی با شورا و شهرداری منجر به بهبود اوضاع شهری از جمله در حوزه توسعه ساخت و سازها می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز حمل و نقل اضافه کرد: این بخش در سطح شهر زنجان با مشکلاتی مواجه است.

رئیس شورای شهر زنجان حمل و نقل را واسطه بین بازارهای تولید و مصرف عنوان و تصریح کرد: اقدامات توسعه‌ای در این حوزه منجر به توسعه پایدار می‌شود.

این مسئول با اشاره به فراز و نشیب‌های حمل و نقل درون شهری در سطح شهر زنجان ابراز داشت: این حوزه روزهای سرنوشت‌سازی را در دوران آغاز پیروزی انقلاب پشت سر گذاشته و در حد توان خود به وظایف خود عمل کرده است.

ضیایی با یادآوری مشکلات موجود در بخش حمل و نقل خاطرنشان کرد: ساماندهی این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بر لزوم بازنگری قوانین مربوط به حوزه حمل و نقل درون شهری زنجان تاکید کرد و افزود: ایجاد مدیریت واحد بین حمل و نقل مسافر و بار یکی از زمینه‌های ساماندهی این حوزه است.

رئیس شورای شهر زنجان با گرامیداشت سایر ایام از جمله هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد: نهادینه کردن وحدت حوزه و دانشگاه منجر به تحکیم عزم و اراده ملی در پیشبرد امور در ابعاد مختلف می‌شود.

این عضو شورای چهارم زنجان رمز توسعه و ایستادگی بر ارزش‌ها را وحدت دو قشر موثر جامعه یعنی دانشگاه و حوزه اعلام کرد و گفت: وحدت رمز نیل به آرمان‌های ملی و مذهبی محسوب می‌شود.

ضیایی به ظرفیت‌های دانشگاهی زنجان اشاره و تصریح کرد: استان با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند مسیر توسعه را تسهیل کند.

انتهای پیام/73004/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول