اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

230 معلم ‌پژوهنده در استان زنجان وجود دارد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 230 معلم ‌پژوهنده در استان زنجان وجود دارد.

230 معلم ‌پژوهنده در استان زنجان وجود دارد

احمد مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌های آموزش و پرورش برای هفته پژوهش در سطوح مختلف کشوری، استانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه‌های مختلف را از برنامه‌های این هفته اعلام و خاطرنشان کرد: تجلیل از پژوهشگران، ارائه گزارش‌های یک ساله و انتشار بروشور و نشریه مرتبط با این هفته از جمله برنامه‌های این اداره در هفته پژوهش است.

این مسئول ادامه داد: تجلیل از مولفان برتر، درج اهمیت پژوهش در فیش کارمندان و برگزاری سخنرانی و میزگردهای تخصصی در مدارس و بازدید نخبگان و دانش‌آموزان از دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته در آموزش و پرورش استان زنجان است.

مجتهدی از برگزاری شورای آموزش در مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: در مناطق 14 گانه از افراد فعال تجلیل خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به در نظر گرفته شدن یک تا سه درصدی بودجه هر اداره برای امر پژوهش اشاره کرد و متذکر شد: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز این مقدار بودجه را برای امر پژوهش در بین کارکنان و دانش‌آموزان خود در نظر گرفته است.

وی از حضور 236 معلم ‌پژوهنده در استان زنجان خبر داد و بیان داشت: این معلمان در مدارس مشکلات را شناسایی و ارائه راهکاری مناسب به حل این مشکلات اقدام می‌کنند که به این فعالیت معلمان اقدام‌ پژوهی نیز گفته می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه استان زنجان دارای 180 مولف فرهنگی است، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان 110 مترجم فرهنگی نیز دارد که به ترجمه کتاب اشتغال دارند.

مجتهدی به حضور 50 مدرس دانشگاهی در آموزش و پرورش استان زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان زنجان در پی گسترش فرهنگ پژوهش در بین فرهنگیان است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره آموزش و پرورش استان زنجان تعداد مقاله‌نویسان داخلی در استان زنجان را 200 نفر اعلام و اذعان داشت: 450 نفر از فرهنگیان استان زنجان نیز به مقاله‌نویسی در سطح بین‌المللی اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/73002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول