اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت استان زنجان:

ظرفیت مرحله نخست اعزام حجاج زنجانی تکمیل شده است

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت اعزام مرحله نخست حجاج تکمیل شده است، گفت: جاماندگان از سفر می‌توانند برای اعزام در مرحله دوم به آژانس‌های معتبر مراجعه کنند.

ظرفیت مرحله نخست اعزام حجاج زنجانی تکمیل شده است

فرامرز بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ثبت‌نام‌های انجام شده از میان متقاضیان سفر به حج اظهار داشت: نخستین پرواز این حجاج روز ششم دی‌ماه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت اعزام مرحله نخست حجاج تکمیل شده است، اضافه کرد: جاماندگان از سفر می‌توانند برای اعزام در مرحله دوم به آژانس‌های معتبر مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان نداشتن گذرنامه خروج از کشور را یکی از دلایل جاماندن برخی از اولویت‌های اعلام شده برای حج اعلام کرد.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد هزینه‌های اعزام حجاج گفت: میانگین هزینه‌های اعزام هر زائر یک میلیون و 800 هزار تومان است.

بابایی با اشاره به بالا بودن قیمت اعزام زائر به حج در ایام عید نوروز تصریح کرد: هزینه‌های اعزام زائر در عید نوروز بین 2 میلیون و 131 هزار و 900 تومان و 2 میلیون و 38 هزار و 300 تومان در نوسان است.

وی تعداد کاروان‌های برنامه‌ریزی شده برای اعزام حجاج زنجانی را 28 کاروان اعلام کرد و ادامه داد: این کاروان‌ها با 14 پرواز به عربستان اعزام می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه حجاج زنجانی از فرودگاه زنجان به عربستان اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست اعزام‌های حجاج زنجانی 3 هزار 500 نفر به حج اعزام می‌شوند.

این مسئول 12 فروردین ماه سال آینده را زمان آغاز مرحله دوم اعزام حجاج زنجانی اعلام و ابراز داشت: این اعزام‌ها تا دهه نخست رمضان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/73004/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول