اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه میوه‌‌‌فروشان استان زنجان خبر داد

وفور میوه برای شب یلدا در زنجان

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان استان زنجان از عدم کمبود میوه برای شب یلدا در این استان خبر داد.

وفور میوه برای شب یلدا در زنجان

مرتضی هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امسال میوه در بازار زیاد است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سیب‌زمینی در بازار کم است و به کشورهایی چون عراق نیز صادر می‌شود، تصریح کرد: این امر سبب افزایش قیمت این محصول در بازار شده است.

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان استان زنجان با بیان اینکه قیمت سیب‌زمینی زنجان یک‌هزار و 700 تا یک‌هزار و 800 تومان است، اضافه کرد: قیمت سیب‌زمینی اردبیل و همدان نیز در بازار یک‌هزار و 600 و یک‌هزار و 500 تومان برآورد شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر از نظر سیب، پرتقال و مرکبات بازار زنجان هیچ‌گونه مشکلی ندارد، یادآور شد: قیمت هندوانه نیز در بازار و در کف میدان 600 تا 700 تومان است.

هاشمی با بیان اینکه قیمت هندوانه خوب در بازار زنجان 800 تومان است، ادامه داد: احتمال کاهش قیمت تا شب یلدا نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از افزایش قیمت میوه‌ها در شب یلدا و سوء‌استفاده برخی از خرده‌فروشان بستگی به نظارت و بازرسی و کنترل بازار توسط بازرسان دارد، بیان داشت: در زمینه کیفیت میوه‌ها نیز باید فروشنده نوع جنس را در فاکتور بیان کند.

رئیس اتحادیه میوه‌فروشان استان زنجان در زمینه عدم کیفیت محصول انار ارائه شده به برخی از مشتریان نیز افزود: ممکن است که فروشنده به جای انار یزد یا کاشمر اتیکت انار ساوه را بزند در حالی که قیمت انار یزد و کاشمر در میدان میوه زنجان دو هزار و 500 و دو هزار و 600 تومان و قیمت انار ساوه در میدان میوه یک‌هزار و 200 تا یک‌هزار و 400 تومان است.

این مسئول در زمینه فروش میوه از طریق وانت در کنار خیابان‌های زنجان نیز اذعان داشت: باید مسئولین سد معبر عمومی از جمله شهرداری به این موضوعات رسیدگی کرده و این موارد را کنترل کنند.

هاشمی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه اتحادیه میوه‌فروشان استان زنجان دارای پنج عضو است، اذعان داشت: بیش از 200 واحد میوه فروش که دارای پروانه کسب هستند، در استان زنجان وجود دارد.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول