اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

نظام مهندسی زنجان توان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری را دارد

عضو شورای اسلامی شهر زنجان ورود نظام مهندسی در حوزه سرمایه‌گذاری را از راهکارهای امیدبخش برای کاهش مشکلات شهری دانست و گفت: شهر زنجان پروژه‌هایی را در مرکز شهر دارد که نیازمند سرمایه‌گذاری است.

نظام مهندسی زنجان توان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر صیدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اعلام آمادگی نظام مهندسی برای همکاری با شورا و شهرداری در مورد مشکلات موجود حوزه ساخت و ساز گفت: به نظر می‌رسد طرف مقابل این آمادگی را ندارد.

وی ورود نظام مهندسی در حوزه سرمایه‌گذاری را از راهکارهای امیدبخش برای کاهش مشکلات شهری دانست و ادامه داد: شهر زنجان پروژه‌هایی را در مرکز شهر دارد که نیازمند سرمایه‌گذاری است.

عضو شورای شهر زنجان احداث پارکینگ طبقاتی و چند پروژه دیگر را در مرکز شهر زنجان از درخواست‌های مردمی عنوان کرد و افزود: نبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر زنجان از معضلات اساسی این شهر محسوب می‌شود.

صیدی تنگ بودن معابر در بافت فرسوده، ترافیک آزاردهنده شهر، نبود پارکینگ و نبود مجمتع‌های خرید در مناطق شهری را از دیگر معضلات شهر عنوان کرد و یادآور شد: نظام مهندسی با ورود به عرصه مشارکت در سرمایه‌گذاری و اجرای این پروژه‌ها قادر به کاهش این مشکلات است.

وی با اشاره به پیشنهاد ارائه شده در مورد تشکیل کمیته تخصصی بین شورا، شهرداری و نظام مهندسی ادامه داد: زمان و نحوه تشکیل این کمیته باید هر چه زودتر مشخص شود تا امور موجود در این رابطه در آن بررسی و راه‌حل ارائه شود.

انتهای پیام/73004/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول