اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

همایش گفتمان مهدویت در زنجان برگزار می‌شود

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری همایش گفتمان مهدویت در زنجان گفت: این همایش اسفندماه برگزار می‌شود.

همایش گفتمان مهدویت در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، حجت‌الاسلام محرمعلی شیرمحمدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با اشاره به سابقه برگزاری گفتمان مهدویت اظهار داشت: دو دور نخست این گفتمان در دانشگاه‌های آزاد کردستان و تبریز برگزار شده است.

وی به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری سومین دوره گفتمان مهدویت در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اشاره و اضافه کرد: این همایش ششم اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به خلاء موجود در جهان اسلام در مورد وحدت و انسجام اشاره و تصریح کرد: با اقدامات انجام شده یک نوع حس ناامیدی در جهان کنونی حاکم شده است که برگزاری همایش‌هایی از جنس گفتمان مهدویت به رفع این نقیصه کمک می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه گفتمان مهدویت با محوریت آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار می‌شود، ادامه داد: این همایش شامل چندین کمیته است.

شیرمحمدی افزود: همایش گفتمان مهدویت با تشکیل کمیته‌های تخصصی خاص از جمله کمیته علمی، اجرایی، فرهنگی، بانوان، حراست و تدارکات و پشتیبانی برگزار می‌شود.

وی به هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری کمیته‌هایی تخصصی اشاره کرد و گفت: نخستین جلسه هماهنگی برای برگزاری این همایش 10 صبح روز سه‌شنبه در کمیته بانوان برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به مشارکت مسجد جمکران در برگزاری همایش گفتمان مهدویت در زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: این همایش با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه همایش گفتمان مهدویت با تولیت علمی مدرسانی از قم برگزار می‌شود، متذکر شد: این موضوع به دلیل اعتبار علمی مدرسان حوزوی این شهر در این زمینه است.

 شیرمحمدی امامت و شخصیت امام مهدی (عج)، دانشگاه و جامعه منتظر در دوران غیبت، ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) و جریان‌های انحرافی و مدعیان دروغین را چهار موضوع فراخوان مقاله برای ارائه در همایش گفتمان مهدویت اعلام کرد.

وی از برگزاری برنامه‌های جنبی از جمله مسابقه کتابخوانی در همایش گفتمان مهدویت خبر داد و گفت: جوایز انتخاب شده برای برندگان برنامه‌های جنبی این همایش سفرهای عتبات عالیات و دیگر سفرهای زیارتی است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان دانشگاهیان را افسران جنگ نرم در رویارویی‌ فرهنگی عصر کنونی برشمرد و تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی به مانند گفتمان مهدویت به افزایش سطح آگاهی‌های این قشر کمک می‌کند.

این مسئول یادآور شد: در همایش گفتمان مهدویت زنجان کتاب منتخب‌ الاثر معرفی و از فعالان عرصه مهدویت سراسر کشور از جمله رسانه‌های فعال در این عرصه تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/73004/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول