اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد

اجرای برنامه‌های کانون پرورش فکری مجتمع زنجان در قالب وبلاگ

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: مرکز مجتمع کانون استان زنجان برای ارائه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی خود اقدام به طراحی وبلاگ کرده است.

اجرای برنامه‌های کانون پرورش فکری مجتمع زنجان در قالب وبلاگ

غلامحسین نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های کانون پرورش فکری اشاره کرد و اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان در طول سال برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی به راه‌اندازی وبلاگ مرکز مجتمع کانون پرورش فکری زنجان اشاره کرد و بیان داشت: وبلاگ «مرکز فرهنگی، هنری و ادبی مجتمع زنجان» به معرفی و انعکاس فعالیت‌های مرکز در قالب گزارش، عکس و همچنین فراخوان‌های مربوط به کانون پرورش فکری و موارد مشابه می‌پردازد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: این وبلاگ به دلیل مشکلی که برای وبلاگ قبلی مرکز پیش آمده بود به همت مسئول و مربیان و با جلسات متعددی پایه‌ریزی شد تا به نحوی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مرکز را به اطلاع والدین اعضاء و سایرین برساند.

این مسئول به موضوعات مختلف این وبلاگ اشاره کرد و اذعان داشت: در این وبلاگ علاقه‌مندان با موضوعاتی همچون طرح کانون و مدرسه، نمایشگاه، انیمیشن، بازدید، فرهنگی، نجوم و معرفی همکاران مرکز آشنا می‌شوند.

نظری اضافه کرد: همچنین در این وبلاگ اعضای کانون و دیگر علاقه‌مندان با فعالیت‌های فرهنگی، هنری، فعالیت‌های ادبی، مرکز آموزش نجوم مجتمع، اعلانات و فرم‌ها، گالری عکس، جشنواره‌ها و گردهمایی‌ها، گردشگری و اطلاع‌رسانی، معرفی شخصیت، معرفی سرزمین، معرفی وقایع، ایام و ... آشنا می‌شوند.

وی از همه مراجعه‌کنندگان خواست که نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر ارائه شدن اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مطالب وبلاگ در قسمت نظرات برای مرکز ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در پایان به عنوان این وبلاگ اشاره کرد و بیان داشت: مرکز مجتمع فرهنگی هنری ادبی کانون استان زنجان به نشانی www.kanoonmarkazmojtama.blogfa.com فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/73008/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول