اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بردسیر:

بسیجیان خط‌شکن در جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بردسیر گفت: در جنگ نرم تمام عیاری که دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده، بسیجیان در صحنه مقابله با آن خط‌شکن هستند.

بسیجیان خط‌شکن در جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، هادی پارسایی ظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج متعلق به دلاورمردان و شیر زنانی است که در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و بعد از دفاع مقدس در سنگر سازندگی و بازسازی کشور نقش ویژه‌ای داشتند.

وی افزود: در جنگ نرم تمام عیاری که دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده بسیج به عنوان سردمدار و جلودار مقابله با جنگ نرم انجام وظیفه می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بردسیر با بیان اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس خط‌شکن بودند، بیان داشت: امروز هم بسیجیان در صحنه مقابله با جنگ نرم، خط‌شکن هستند.

وی گفت: امروز بسیج در تلاش است با ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در سراسر جامعه به دشمنان این مرز و بوم ثابت کند که بسیجی و ملت ایران اهل تسلیم و سازش نیستند.

پارسایی افزود: برای بسیج و بسیجیان هیچ بن‌بستی وجود ندارد و همه بن‌بست‌ها را می‌شکنند، بسیجیان با اقتدا به مولایشان در همه صحنه‌ها حاضر هستند و با هوشیاری خود تحرکات دشمن را زیر نظر دارند.

وی با بیان اینکه بسیج همان بسیج ابتدای جنگ تحمیلی است که با دست خالی توانست آن پیروزی بزرگ را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزند، تصریح کرد: بسیجیان امروز هم آماده جان‌فشانی در راه مولا و مقتدایشان هستند.

انتهای پیام/80027/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول