اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کفاش در گفت‌وگو با فارس:

حذف فعالیت‌های تابلویی و شعاری در حوزه پرورشی/جنگ نرم را جدی می‌گیریم

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: برای عمل به رسالت خود در حوزه پرورشی آموزش و پرورش فعالیت‌های عمقی را توسعه و فعالیت‌های تابلویی و شعار را حذف می‌کنیم.

حذف فعالیت‌های تابلویی و شعاری در حوزه پرورشی/جنگ نرم را جدی می‌گیریم

حمیدرضا کفاش عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: محور کار را در حوزه معاونت پرورشی بر آموزش جامع مربیان و مشاوران قرار می‌دهیم.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در برنامه‌ها تجدید نظر کرده و یک برنامه جامع آموزشی مستمر را برای رسیدن به این هدف طراحی می‌کنیم.

کفاش در پاسخ به این سؤال که آیا نگاه شما همانند دولت اصلاحات به حوزه پرورشی خواهد بود، اظهار کرد: اعتقاد دارم که در دولت اصلاحات حوزه پرورشی حذف نشد بلکه ساختارهای آن تغییر کرد.

وی افزود: همچنان که امروز ساختارها تغییر کرده و ما بر اساس ساختارهای جدید فعالیت می‌کنیم در آن دوره نیز تشخیص وزیر وقت این بود که تشکیلات پرورشی در وزارتخانه با معاونت آموزش ادغام شود.

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش در ادامه به برنامه‌های اعلامی توسط فانی وزیر آموزش و پرورش در حوزه‌های آموزشی و پرورشی اشاره کرد و گفت: اگر این فعالیت‌ها واقعی باشند آن‌ها را ادامه می‌دهیم  ولی برای اصلاح امور ناچار به حذف فعالیت‌های شعاری و تابلویی هستیم که فعالیت‌های جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند.

وی اصلی‌ترین وظیفه آموزش و پرورش را مقابله با جنگ نرم دانست و گفت: دشمن می‌خواهد فرهنگ خود را غالب کند که این کار در قالب نقاشی و فیلم و سایر اقلام دیگر متجلی می‌شود.

کفاش آموزش و پرورش را متولی این مبارزه دانست و گفت: همه وظیفه داریم با هر آن چه که امکانات هست و توان داریم به مقابله با این جنگ برخیزیم و فرزندان خود را با تربیت صحیح دینی و اسلامی آشنا کنیم.

انتهای پیام/2571/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول