اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج کارمندی قزوین:

بسیج سنگر مقابله با جنگ نرم دشمنان است

مسئول بسیج کارمندی استان قزوین گفت: بسیج سنگر مقابله با جنگ نرم دشمنان بوده و دشمنان از نام بسیج هراس دارند.

بسیج سنگر مقابله با جنگ نرم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با هفته بسیج عصر امروز پایگاه بسیج مولی‌الموحدین اداره کتابخانه‌های عمومی قزوین افتتاح شد.

محمداسماعیل طاهرخانی در این آیین با اشاره به فعالیت‌های گسترده بسیج در پیش از جنگ تحمیلی و دوران جنگ اظهار داشت: تشکیل بسیج در آذر ماه سال 1358 بوده که این امر نشان می‌دهد حوزه فعالیت بسیج تنها منحصر به جبهه‌ها نبوده و پیش از جنگ نیز بسیج فعالیت‌های خوبی را داشته است.

وی با بیان اینکه کتاب بهترین ابزار برای فراگیری علم است، تصریح کرد: نهاد مقدس کتابخانه به عنوان یک ارگان فرهنگی، سنگری مناسب  برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بوده که شایسته است در این رابطه همکاری‌های لازم بین بسیج و کتابخانه صورت بگیرد.

مسئول بسیج کارمندی استان قزوین اضافه کرد: بسیج به معنی حضور ناشی از ایمان، اخلاص و انگیزه دینی و ایمان صادقانه است.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع، بسیج آن‌چنان درخشید که دشمنان اعتراف کردند که قدرتی در بسیج نهفته است که می‌تواند با یکایک ارتش‌های کلاسیک جهانی مقابله کند.

این مسئول ادامه داد: بسیج علاوه بر حضور در خط مقدم نبرد وظیفه جذب، آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی را بر عهده داشته و در این مدت توانسته است جمعیت مؤمن و ارزشی را از امت حزب‌الله، در درون خود بپروراند و پایه‌ریزی ارتش مردمی را دنبال کند و سرانجام پس از هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان مظلوم و سلحشور جبهه‌های توحید به همراه امت شهیدپرور، از این آزمایش الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

مسئول بسیج کارمندی استان قزوین گفت: امیدواریم با همکاری خوب کتابخانه‌های عمومی با بسیج زمینه مناسب برای برنامه‌ریزی‌های مؤثر و مفید برای ارتقای بصیرت و بینش نوجوانان و جوانان و جذب آن‌ها به سمت مطالعه مفید فراهم شود.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس در قزوین گفت: بسیجی از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام خمینی(ره) تنها در لغتنامه و دایرةالمعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود.

محمدرضا مولایی اظهار کرد: تفکر بسیجی با اوصاف اعجاب‌آورش چیزی جز برنامه بی‌نظیر توحید و عدالتخواهی نیست.

وی ادامه داد: بسیجی برآورده ساختن نیازهای جامعه و سایر افراد را بر خواست خود ترجیح داده و با قصد تحصیل رضای خداوند متعال همه چیز خود را در راه اخلاص نهاده و بدون هیچگونه توقعی در عرصه‌های نیاز جامعه با جدیت و تلاش حاضر می‌شود.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین ابراز داشت: حال که به برکت هفته بسیح‌، پایگاه بسیج این اداره‌کل راه‌اندازی شده امیدواریم بتوانیم گام‌هایی هرچند اندک در راستای دستیابی به اهداف عالی این نهاد مقدس برداریم.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه حکم محمدرضا مولایی به عنوان سرپرست پایگاه بسیج اداره کتابخانه‌های عمومی قزوین قرائت و به وی اعطا شد.

انتهای پیام/77003/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول