اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش

نمایشگاه فرهنگی مقابله با جنگ نرم در کرمانشاه برگزار شد

نمایشگاه مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم امروز با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استان در کرمانشاه برگزار شد.

نمایشگاه فرهنگی مقابله با جنگ نرم در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نمایشگاه مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم صبح امروز با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و مسئولان استان در مسجد جامع شهر کرمانشاه برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف مقابله با تهدیدات جنگ نرم علیه جوانان برگزار شده است.

فرنگیس الماسی از تلاش پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه خبر داد و افزود: زنان بسیجی علاوه بر حفظ پاکدامنی، توانایی‌های بسیاری دارند که قطعا می‌تواند موجب جذب افراد مختلف شود.

به گفته مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه، در این نمایشگاه گوشه‌ای از خلاقیت خواهران بسیجی برای بازدید عموم مردم به‌ نمایش درآمده است.

الماسی از معرفی زنان شهیده در این نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: در این نمایشگاه غرفه‌های زندگی ایرانی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، معرفی فرق ضاله و ساختگی همچون شیطان‌پرستی و... عفاف و حجاب، مشاوره و آسیب‌های اجتماعی ماهواره برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه غرفه فروش کتاب و عرضه محصولات حجاب وجود دارد، عنوان کرد: در حاشیه این نمایشگاه مهد قرآنی برای خردسالان در نظر گرفته شده است.

این مسئول مدت فعالیت نمایشگاه مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در کرمانشاه را تا پایان هفته بسیج اعلام کرد و گفت: نمایشگاه هر روز از ساعت 8 صبح الی 19 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول