اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تنها نهادی که در مقابل جنگ نرم دشمن ایستاد بسیج است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث جنگ نرم، تنها نهادی که در مقابل تهاجمات فرهنگی ایستاد و بار اصلی فرهنگ را بر دوش گرفت بسیج است.

تنها نهادی که در مقابل جنگ نرم دشمن ایستاد بسیج است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار یونس امیری ظهر امروز در همایش معتمدین و سران ایلات و طوایف کهگیلویه، با اشاره به فرمان تاریخی امام راحل تشکیل بسیج اظهار داشت: امام بزرگواری که در هیچ مرکز نظامی آموزش نظامی ندیده بودند اما نیاز نظام به ارتشی مثل بسیج را می‌دانستند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نوپا بودن انقلاب و وجود دسیسه‌های شیطانی در براندازی نظام تصریح کرد: از همان ابتدا بسیج به عرصه امنیت کشور پا گذاشت و در مقابل دشمنان و عوامل ضد انقلاب ایستادگی کرد.

سردار امیری توطئه‌های مکرر دشمنان و تحمیل جنگ نابرابر علیه کشورمان را متذکر و با بیان اینکه هیچ کدام از تیرهای دشمنان نظام و انقلاب ما تاکنون به هدف نخورده است، افزود: بسیج مقتدر با ورود به عرصه جنگ همانند رهبر کبیر انقلاب بدون هیچ‌گونه آموزش نظامی و به دور از آمادگی اما با روحیه خدایی جانانه دفاع کرد.

امیری، لشکر مخلص دانستن بسیج و ذخایر انقلاب تلقی کردن عشایر را فرموده به حق امام راحل دانست و گفت: امام معنای لشکر مخلص را به عینه درک کرده بودند.

وی با اشاره به روحیه بسیجی رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس با اشاره به نبرد مقتدرانه آنان در پد خندق تصریح کرد: بسیجیان ما با قدرت در خاکریزها و نیزارها دفاع کردند و خود را به لب دجله و فرات رساندند و با آب فرات وضو گرفتند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: هیچ مهندسی نظامی نمی‌تواند این را معنا کند که در عمق آب جاده ایجاد شود اما رزمندگان ما خود را به جزیره رساندند.

امیری خاطرنشان کرد: بسیج با توکل و اعتماد خاص به خدا از آزمون‌های سخت بیرون آمده و به دنیا ثابت کرد که پاسدار انقلاب و نظام بوده و تا همیشه خواهد بود.

فرمانده ارشد سپاه کهگیلویه و بویراحمد ورود بسیج در عرصه‌های مختلف را متذکر و ابراز داشت: در بحث جنگ نرم، تنها نهادی که در مقابل تهاجمات فرهنگی ایستاد و بار اصلی فرهنگ را بر دوش گرفت بسیج است.

امیری با اشاره به شکست دشمن در جنگ 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه دشمن با وجود داشتن بمب اتم اذعان داشت: فرهنگ بسیج ما در کشورهای دنیا کارساز شده است و کارایی بسیج از هر بمب اتمی بالاتر است.

وی پیشرفت‌های چشم‌گیر کشورمان در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی را به برکت خون شهیدان، ولایت و رهبری دانست و گفت: اگر امروز شش کشور بزرگ و صنعتی جهان در یک طرف میز مذاکره و نماینده ایران در طرف دیگر با قدرت مذاکره می‌کند به پشتوانه ولایت و شهیدان است.

انتهای پیام/82016/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول