اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

تفکر بسیجی راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: تفکر بسیجی راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است.

تفکر بسیجی راهکار مقابله با جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه بعد از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه مقاومت دانشجویی شهید همت دانشگاه پیام نور شهرکرد، اظهار داشت: بسیج دانشجویی تلاش دارد تا با قرار دادن دانش برای شرکت در پیشرفت مادی و معنوی جامعه، محیط دانشگاه را نورانیت بخشد.

وی با بیان اینکه جهاد علمی برگرفته از روحیه جهادی است، گفت: چالش تولید فکر، طراحی ایده‌های مختلف برای عبور از چالش‌های اقتصادی و فرهنگی، چالش دفاع سیاسی، دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب از میدان‌های ورود بسیج دانشجویی است.

راستینه حفظ و اشاعه فرهنگ بسیجی را از رسالت‌های تشکل دانشجویی برشمرد و افزود: بستن چارچوب نظام و انقلاب، پاسداری از اصول نه شرقی نه غربی و جلوگیری از نفوذ ایادی بیگانه در دانشگاه از دیگر رسالت‌های این تشکل دانشجویی در راستای دفاع از آرمان‎های انقلاب و امام است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی با تکیه بر اصول اسلام ناب به میدان مقابله با جنگ نرم آمده است، گفت: امروز در جنگ نرم قرار داریم، جنگی که ناجوانمردانه با هدف نابودی آرمان‌های جوانان آغاز شده است و تفکر بسیجی با تکیه بر اصول اسلام ناب به میدان آمده تا در این نبرد ایفای نقش کند.

وی افزود: دانشجویان با شناخت عرصه‌های مقابله با دشمن، بهتر می‌توانند چالش‌های تهاجم فرهنگی را از بین ببرند و نقشه‌های دشمنان را خنثی سازند.

راستینه، عرصه علمی را یکی از مهم‌ترین عرصه‌های مقابله با دشمنان نظام دانست و اظهار داشت: دشمن سعی در متوقف کردن این عرصه دارد؛ ولی دانشجویان بسیجی با ایفای نقش خود، این حرکت را به پیش می‌برند و توطئه دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

در پایان این مراسم، از زحمات برادر بسیجی احسان نافیان تقدیر و برادر بسیجی مهدی صفری به عنوان مسئول جدید حوزه مقاومت شهید همت دانشگاه پیام نور شهرکرد معرفی شد.

انتهای پیام/68001/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول