اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پردیس شهید بهشتی زنجان:

اساتید بسیجی فرماندهان جنگ نرم هستند

رئیس پردیس شهید بهشتی زنجان با بیان اینکه اساتید بسیجی فرماندهان جنگ نرم هستند گفت: دشمنان در مبارزه با ملت ایران شکست خورده‌ و به همین دلیل به فکر تغییر تاکتیک افتاده‌اند.

اساتید بسیجی فرماندهان جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان اسماعیل اولی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح کانون بسیج اساتید شهید بهشتی زنجان اظهار داشت: گاهی کلمات برای بیان بعضی از اسطوره‌ها ناتوان است، که یکی از این واژه‌ها بسیج است.

وی بسیج را پس از انقلاب الگویی برای تمام جوامع دانست و افزود: این نیروی مردمی با تمام توان خویش در برابر دشمنان ایستادگی کرد.

رئیس پردیس شهید بهشتی زنجان قدرت بسیج را در جنگ تحمیلی بارز خواند و خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس ما شاهد سربلندی کشورمان در مقابل دشمنان بودیم.

این مقام مسئول ماهیت نظام جمهوری را نظامی استکبارستیز اعلام و تصریح کرد: همین استکبارستیزی ایران باعث شد تا کشورهای مستکبر علاقه‌ای برای به قدرت رسیدن این کشور نداشته باشند و هموار در حال دشمنی با کشور ما هستند.

اولی با بیان اینکه دشمنان به فراخور زمان اقدامات خصمانه علیه ایران انجام می‌دهند، اضافه کرد: ما نباید نگاه ساده‌انگارانه داشته باشیم و همواره باید مراقب رفتار این افراد باشیم.

رئیس پردیس شهید بهشتی زنجان از تغییر استراتژیک دشمنان در مبارزه با ایران خبر داد و گفت: از بسیج اساتید انتظار داریم با دقت در این تغییرات راهی برای مبارزه با جنگ نرم با دشمنان پیدا کنند.

وی با بیان اینکه جنگ سرد مخرب، دارای محدودیت مکانی و دارای چالش فراوان برای دشمنان است، تاکید کرد: دشمنان به دلایل ذکر شده است که در سال‌های اخیر به فکر جنگ نرم افتاده‌اند.

این مقام مسئول جنگ نرم را مربوط به اندیشه افراد جامعه دانست و اظهار کرد: در این جنگ دشمنان با ایجاد یک چالش فکری در جامعه می‌توانند بحرانی عظیم را ایجاد کنند.

اولی اساتید بسیجی را افسران جنگ نرم خواند و افزود: ما باید به عنوان افسران جنگ نرم با نگاه بسیجی برای مقابله با دشمنان آمادگی داشته باشیم.

رئیس پردیس شهید بهشتی زنجان بسیج را پشتیبان ولایت دانست و خاطرنشان کرد: با نگاه بسیجی تمام تلاش خود را برای پیروزی و سربلندی کشور و اسلام انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/73002/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول