اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

استکبار در جنگ نرم ارزش‌های اسلامی را نشانه رفته است

امام جمعه باشت گفت: استکبار در جنگ نرم بیش از هر چیز ارزش‌های اسلامی را نشانه رفته است.

استکبار در جنگ نرم ارزش‌های اسلامی را نشانه رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امشب در جمع عزاداران حسینی اظهار کرد: امروزه کشور‌های غربی و ضد‌اسلامی دو رکن مهم و اساسی مسلمانان که همان اعتقادات و ارزش‌های اسلام است را مورد هدف قرار داده‌اند و بیشترین هجمه‌های خود را بر این دو رکن فرود می‌آورند.

امام جمعه باشت با بیان اینکه کم‌رنگ شدن اعتقادات اسلامی در میان افراد گاهی باعث می‌شود وحدانیت خداوند و نبوت پیامبر اکرم (ص) نفی شود، افزود: غرب برای صدمه‌زدن به ارزش‌ها و اعتقادات مسلمانان در سراسر جهان به خصوص ایران اسلامی فرقه ضداسلامی بهائیت را ایجاد کرده است که از اهداف اساسی ایجاد این فرقه نهی نبوت نبی اسلام (ص) و ایجاد شبهه‌هایی برای امامت و ولایت بوده است.

وی با بیان این‌که استکبار از هرگونه اقدامی برای ضربه‌زدن به ارزش‌های اسلامی و مسلمانان استفاده خواهد کرد، گفت: برخی برنامه‌های مخرب ماهواره‌ای یکی از هجمه‌های بزرگ کشو‌های غربی علیه اسلام است.

عبودی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار ماهواره هم‌اکنون فضای ایران اسلامی را مورد پوشش قرار داده است، تصریح کرد: وجود این همه ماهواره بر فضای ایران اسلامی بیانگر اهمیت تخریب ارزش‌های اسلام برای کشور‌های غربی است.

 امام جمعه باشت ادامه داد: تلاش هر تفکر برای غلبه بر تفکری دیگر یک امر طبیعی است و بر همین اساس است که اسلام و غرب هرکدام به شیوه خود سعی در به تحقق رساندن اهدافشان دارند.

امام جمعه باشت در ادامه خاطرنشان کرد: مردم مسلمان و معتقد ما باید همیشه و در تمامی عرصه‌ها هوشیار باشند و با آگاهی کامل پیش بروند.

وی همچنین به حادثه عاشورا اشاره کرد و گفت: از صدر اسلام تاکنون تقابل تفکر اسلام و کفر و عدالت و ظلم وجود داشته و واقعه بزرگ کربلا هم از همین تقابل فرهنگی حاصل شده است.

عبودی در ادامه خاطرنشان کرد: قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا برای حفظ ارزش‌های اسلام بوده و هم‌اکنون وظیفه ماست که با آگاه‌سازی عمومی در جامعه قدم برداریم.

انتهای پیام/82007/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول