اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

اشاعه فرهنگ مطالعه مهم‌ترین مانور فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمنان است

فرماندار قاینات گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ اسلامی مطالعه و کتابخوانی مهم‌ترین مانور فرهنگی در برابر با جنگ نرم دشمنان اسلام است.

اشاعه فرهنگ مطالعه مهم‌ترین مانور فرهنگی در مقابل جنگ نرم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قاینات، حسین شرافتی صبح امروز در جمع کتابداران شهرستان قاینات اظهار کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه اسلامی ما دارای جایگاه و اهمیت ویژه‌ای است و برای ترویج و تعمیق آن باید تمامی مدیران به ویژه مسئولان فرهنگی تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی ادامه داد: البته در کنار تلاش مسئولان باید مشارکت مردمی برای نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی وجود داشته باشد.

فرماندار قاینات تصریح کرد: با وجود اینکه رسانه‌های دیداری و شنیداری دنیای امروز الکترونیک، دیجیتالی و مدرن شده‌اند اما کتاب همچنان جایگاه خود را در بین کتاب‌دوستان و مطالعه‌کنندگان حفظ کرده است.

شرافتی با بیان اینکه برای افزایش سطح مطالعه در جامعه باید اقداماتی از قبیل تامین کتب مورد نیاز مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌ها و تجهیز کتابخانه‌ها انجام شود، افزود: برای اینکه این فرهنگ اسلامی در جامعه به درستی ترویج و نهادینه شود باید برنامه‌ریزی مدون و جامعی داشته باشیم و بر اساس برنامه حرکت کنیم.

وی متذکر شد: برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته کتاب در اشاعه و تبیین فرهنگ مطالعه و جلب توجه مردم به کتاب مثمر ثمر واقع می‌شود.

فرماندار قاینات خاطرنشان کرد: اشاعه و ترویج فرهنگ اسلامی مطالعه و کتابخوانی مهم‌ترین مانور فرهنگی در برابر با جنگ نرم دشمنان اسلام است.

انتهای پیام/69003/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول