اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین:

افسران جنگ نرم نخبگان دانشگاهی هستند

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین با بیان اینکه امروز افسران جنگ نرم جوانان و نخبگان دانشگاهی هستند، گفت: ما باید بدانیم که هنوز هم در حال نبرد با دشمن هستیم، دشمنی که می‌خواهد بر همه دنیا سلطه داشته باشد.

افسران جنگ نرم نخبگان دانشگاهی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالعلی آل‌بویه ظهر امروز در حاشیه افتتاح بیست و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران به همه ثابت کرده است که می‌تواند مستقل باشد و روی پای خود بایستد و اگر بخواهیم مراحل عبودیت را طی کنیم باید پایبند حکم خداوند باشیم.

وی افزود: اینکه انقلاب اسلامی پس از گذشت سه دهه هنوز شاهد دشمنی است برای آن است که ما موضع حق را انتخاب کردیم و به همین دلیل دشمن در عرصه جنگ سرد و نرم بر ما هجوم آورد.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین اظهار داشت: امروز افسران جنگ نرم جوانان و نخبگان دانشگاهی ما هستند و ما باید بدانیم که هنوز هم در حال نبرد با دشمن هستیم، دشمنی که می‌خواهد بر همه دنیا سلطه داشته باشد.

آل‌بویه ادامه داد: دشمنان ما تا چند قرن پیش هیچ هویتی نداشتند و ما بر آنها سلطه علمی داشتیم ولی امروز کار به جایی رسیده است که آنها می‌خواهند بر ما رهبری کنند.

وی اضافه کرد: امروز به لطف خدا ملت ایران توانسته است که سه دهه از انقلاب خود را نگاه دارد و همان جوانانی که روزی به میدان‌های جنگ رفتند امروز به عرصه ارزش‌های علمی گام نهادند.

انتهای پیام/77007/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول