اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک:

بسیجیان تمام قد علیه جنگ نرم قیام کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: بسیجیان تمام قد علیه جنگ نرم قیام کنند.

بسیجیان تمام قد علیه جنگ نرم قیام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی بعد از ظهر امروز در دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: بسیجیان برای اینکه کارآمدی خود را به خصوص در جنگ نرم به نمایش بگذارند باید خود را به دو عامل بصیرت و معنویت تجهیز کنند و در مقابل خطوط دشمنان صف بکشند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیاز بود که بسیجیان به تمام معنا حضور پیدا کنند و در برابر دشمن صف‌آرایی کرده و حملات متجاوزانه دشمن را دفع کنند و اکنون در مقابله با جنگ نرمی که دشمن علیه ایران اسلامی به راه انداخته است نیاز به آگاهی و بصیرت مهم‌ترین سلاح برای مقابله با دشمن به شمار می‌آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک افزود: از 18 هزار شبکه ماهواره‌ای در سطح جهان سه هزار شبکه ماهواره‌ای در ایران قابل دریافت است و این بیانگر حجم فعالیت فرهنگی غرب علیه جوانان جمهوری اسلامی ایران است که با ارتقای سطح آگاهی و بصیرت جوانان می‌توان با این هجمه دشمن مقابله کرد.

عبدی با بیان اینکه در جنگ نرم خط و خطوط پیچیده‌تر از جنگ سخت و دوران دفاع مقدس است، تاکید کرد: بسیجیان با همت و تلاش خود باید به صورت تمام قد در برابر جنگ نرم ایستادگی و مقابله کنند.

وی ادامه داد: بسیجیان وظیفه دارند در میدان مقابله با جنگ نرم تمام توانمندی‌های خود را به کار گیرند و با ولایت‌مداری، ایثارگری و اخلاص در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: بسیجیان مطمئن باشند که حرکت‌ها و توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم نیز مانند دوران دفاع مقدس برای بسیجیان پوچ خواهد بود و بسیجیان با بهره گیری از سلاح معنویت و بصیرت می‌توانند دشمن را شکست دهند.

عبدی با اشاره به لزوم داشتن بصیرت بیان کرد: در جنگ نرمی که دشمنان در مقابل نظام اسلامی ایران راه انداخته‌اند باید دارای بصیرت و هوشیاری بود تا بتوان دسیسه‌های دشمنان را شناخت و آنها را خنثی کرد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج روز به روز ریشه‌دارتر می‌شود، بیان کرد: بسیج همواره در صحنه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و مقابله جدی با جنگ نرم به عنوان یک نیروی مدافع ارزش‌ها درخشیده و نامی نیکو و حماسی از خود بر جای نهاده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در پایان با بیان اینکه امروز رسالت بسیج در عرصه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی سنگین و حساس است، ابراز داشت: در حال حاضر 22 قشر بسیجی در حوزه‌های تخصصی و در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری به خدمت‌رسانی و ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول