اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه خارگ:

بهترین راه مقابله با جنگ نرم، پیاده‌سازی فرهنگ کتابخوانی است

بخشدار ویژه خارگ، از پیاده‌سازی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به عنوان بهترین راه مقابله با جنگ نرم یاد کرد.

بهترین راه مقابله با جنگ نرم، پیاده‌سازی فرهنگ کتابخوانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، علی قاسمی صبح امروز در نشست فرهنگی با حضور متولیان امور کتاب در خارگ با تاکید بر ضرورت ترغیب کودکان به کتابخوانی اظهار داشت: کتاب بهترین دوست انسان و مانوس شدن با کتاب باید از کودکی در فرد نهادینه شود تا در آینده این فرهنگ به سهولت در جامعه ترویج داده شود.

وی با اشاره به نقش کتاب و فرهنگ مطالعه در مقابله با جنگ نرم تصریح کرد: کتاب منبعی ارزشمند در هدایت و روشنگری راه افراد جامعه خواهد بود و رشد آن در جامعه، موفقیت در تمامی زمینه‌ها را برای ما به همراه خواهد داشت.

قاسمی با تاکید بر توجه خاص مسئولان به این مقوله افزود: دنیای شگفت‌انگیز کتابخوانی مختص قشر و گروه خاصی از جامعه نیست و همه می‌توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند که این بستگی به همت و تلاش مسئولان امر و البته علاقه‌مندان خواهد داشت.

وی عنوان داشت: مطالعه و کتاب‌خوانی باید به عنوان یک ضرورت و نیاز دائمی در زندگی روزمره مردم مطرح باشد تا جامعه به سمت کتابخوانی سوق داده شود و رغبت بیشتری به این موضوع نشان دهد.

بخشدار ویژه خارگ با اذعان به ضرورت فرهنگ‌سازی مطالعه در جامعه خاطرنشان کرد: اگر ما به دنبال ارتقاء این امر هستیم و پیشرفت در تمام ابعاد علمی، صنعتی و فرهنگی کشور را در ذهن می‌پرورانیم، باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشیم، چراکه همواره جذب جوانان و در نتیجه تولید نسلی عالم را در آینده شاهد خواهیم بود.

وی با تقدیر از تلاش‌های مسئولان جزیره خارگ در این راستا افزود: جای بسی تقدیر است که با همت مسئولان اداره کتابخانه‌های عمومی خارگ، رشد چشمگیر کتابخوانان را در سطح جزیره شاهد بوده‌ایم و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که کتابخوانی به عنوان اولویت اصلی مردم در زندگی قرار بگیرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول