اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

کارگاه مقابله با جنگ نرم در ابهر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: به مناسبت هفته بسیج کارگاه مقابله با جنگ نرم در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

کارگاه مقابله با جنگ نرم در ابهر برگزار می‌شود

علیرضا مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته بسیج شهرستان ابهر اشاره کرد و اظهار داشت: از 30 آبان‌ماه تا هفتم آذرماه برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری برنامه‌های روز پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه جاری اشاره کرد و افزود: یادواره شهدای شهید صدوقی شهر صائین‌قلعه ساعت 18 در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر به برگزاری برنامه کوهپیمایی بسیج خواهران حوزه حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: این برنامه ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه در کوه‌های اطراف شهرستان ابهر اجرا می‌شود.

این مسئول کمک به توانمندسازی و هدایت تولیدکنندگان و اصناف را از برنامه‌های هفته بسیج شهرستان اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه فردا ساعت 9:30 صبح در بسیج اصناف شهرستان برگزار می‌شود.

مولایی با اشاره به اینکه اجرای طرح مشکلات در روز دوم آذرماه برگزار می‌شود، افزود: این برنامه ساعت 9 صبح در محل بسیج فرهنگیان شهرستان ابهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازنگری در کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ساعت 11 صبح روز دوم آذرماه در محل بسیج فرهنگیان برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین مسابقات تنیس روی میز ساعت 15 در حوزه مقاومت بسیج شهر هیدج برگزار می‌شود.

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج خواهران طلوع

فرمانده سپاه ناحیه ابهر افتتاح پایگاه مقاومت بسیج خواهران طلوع را از دیگر برنامه‌های روز دوم آذرماه اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه ساعت 11 در روستای درسجین شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: همچنین در این روز مسابقات کتابخوانی مختلف ساعت 15 در پایگاه مقاومت بسیج شهرستان برگزار می‌شود.

مولایی به برنامه‌های هفته بسیج روز سوم آذرماه اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح پروژه‌ آب‌رسانی به روستای برنغور شهرستان ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

برگزاری همایش خانواده و سبک زندگی در ابهر

فرمانده سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: همایش خانواده و سبک زندگی ساعت 18 روز سوم آذرماه در ساختمان مجمع امور صنفی بسیج شهرستان ابهر اجرا می‌شود.

این مسئول به برگزاری کارگاه مقابله با جنگ نرم در روز چهارم آذرماه ساعت 16 در حوزه شهید صدوقی شهر صائین‌قلعه اشاره کرد و افزود: نشست طرح ابرار بسیج خواهران فاطمه‌الزهرا (س) ساعت 10 صبح در ساختمان حوزه اجرا می‌شود.

مولایی گردهمایی همه اعضای بسیج شهرستان ابهر را از برنامه‌های روز پنجم آذرماه اعلام کرد و گفت: این برنامه ساعت 10 صبح در مصلای نماز شهرستان برگزار می‌شود.

وی فراخوانی اعضای پایگاه‌های حوزه مقاومت موسی‌بن‌جعفر (ع) را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه ساعت 8 صبح در محل حوزه مقاومت بسیج این حوزه برگزار می‌‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر، برگزاری مسابقات قرآنی حوزه بسیج خواهران حضرت زینب (س) را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و عنوان کرد: این مسابقات ساعت 10 صبح روز پنجم آذرماه در این حوزه برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری نشست بصیرت با موضوع بیداری اسلامی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه ساعت 9 صبح روز پنجم آذرماه در کانون بسیج فرهنگیان اجرا می‌شود.

مولایی نشست اعضای حلقه‌های صالحین در مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: این نشست ساعت 16 روز پنجم آذرماه در حوزه مقاومت بسیج شهرستان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: نشست اعضای منتظران موعود بسیج خواهران ساعت 15 در حوزه مقاومت فاطمه‌الزهرا (س) اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر آموزش اعضای عادی بسیج دانش‌آموز خواهران را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: این برنامه ساعت 10 صبح روز ششم آذرماه در حوزه بسیج دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل بسیج دانش‌آموزی در ابهر

این مسئول به برنامه‌های روز هفتم آذرماه سپاه ناحیه ابهر اشاره کرد و اظهار داشت: رزمایش پدافند غیرعامل بسیج دانش‌آموزی ساعت 8:30 این روز در حوزه بسیج دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73008/م40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول