اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

شعار «هیهات من الذله» مرز مقاوم شیعه است

امام جمعه فردوس گفت: شعار حماسی «هیهات من الذله» به عنوان مرز مقاوم شیعه در جهان مطرح است.

شعار «هیهات من الذله» مرز مقاوم شیعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‎الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس گفت: مرگ شرافتمندانه در راه خدا را می‌پذیریم و دست از مبارزه با ظالم برنمی‌داریم که این همان راه امام حسین (ع) است.

وی افزود: امام حسین (ع) در زمان دعوت برای پذیرش ننگ بیعت با ظالم، شعار هیهات من الذله را سر دادند و آنچه انقلاب ما را پیروز و جوانان ایران اسلامی را به جبهه‌ها فرستاد نیز همین شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) بود.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: شعار هیهات من الذله، ایران اسلامی را در برابر آمریکا و زیاده‌خواهان به عنوان مرز مقاوم شیعی مطرح و در سطح جهان عزیز کرده است.

بابایی با تقدیر از هیئت‎های مذهبی در تبیین سیره سیدالشهداء، یادآور شد: عزاداری‌ها به سبک سنتی مورد تایید امام بوده و باید مراقب وسواسان خناسی که می‌خواهند به عزاداری‌ها رخنه کنند، باشیم.

در عزاداری‌ها از افراط و تفریط پرهیز شود

خطیب جمعه فردوس تصریح کرد: باید از افراط و تفریط در عزاداری‌های امام حسین (ع) پرهیز شود تا این عزاداری‌ها مورد قبول خداوند و امام حسین (ع) قرار گیرد.

بابایی به برگزاری نماز ظهر عاشورا در چهارراه شهیدان پارسا اشاره کرد و گفت: نماز عاشورای فردوس در سال گذشته بهترین و باشکوه‌ترین نماز عاشورا در سطح استان بود و امسال نیز باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری همایش زینبیون در جمعه آینده خبر داد و یادآور شد: این همایش با حضور بانوان شهرستان در هیئت رزمندگان برگزار و بانوان با حضرت زینب (س) و اسرای کربلا ابراز همدردی می‌کنند.

انتهای پیام/69007/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول